Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt noen konsertbilletter fra USA, de kom i dag i en UPS-konvolutt. Jeg er ikke sikker på om den kom i postkassa eller om det har vært noen her og levert, naboen tar nemlig inn posten noen ganger siden vi har felles gang og han er ikke hjemme for øyeblikket.

Uansett, på denne konvolutten er det et klistremerke der det bl.a. står (på norsk) at den ikke må åpnes før sendingen er fortollet. Er det noen som har noen erfaring med dette? Er det toll/ mva på konsertbilletter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her som har vært på konsert i utlandet og fått billettene tilsendt på forhånd?

Skrevet

hmm...jeg har bestilt fra tyskland og måtte ikke fortolle noe som helst. hadde jeg vært deg hadde jeg bare gitt blaffen i klistemerke.

Skrevet

Du trenger ikke bry deg om klistermerket. Hvis det skal fortolles så blir det gjort før du får konvolutten i hendene. Jeg tror kanskje det bare er et standardmerke, jeg har sett det på mange UPS-pakker.

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar! Da stoler jeg på dere, og bekymrer meg ikke mer ang. det klistremerket. :)

Endret av Meaty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...