Gjest Random Skrevet 14. mai 2008 #1 Del Skrevet 14. mai 2008 Har vært ganske forelska i rundt ett år nå. I starten var det en herlig følelse, men etter hvert ble det bare verre og jeg måtte få det ut. På lørdag kjøpte jeg "tilfeldigvis" en rose. I går samlet jeg opp nok mot til å gi den. Før jeg ga den var vi utrolig gode venner. Hun sendte meg utrolig mange smser, hun snakker mye til meg, smiler ofte til meg og sier noe på kanten setninger. Men så dum som jeg er så mistolket jeg dette og trodde kanskje hun likte meg. Noe som hun tydeligvis ikke gjorde, hun så forsatt på meg som en god venn. Nå er vi nesten ikke venner lenger. Nå er vi ingenting. Jeg trodde selvfølgelig at når hun har sendt over 600 smser til meg at det skulle bety noe, som det ikke gjorde. Ville egentelig bare skrive historien min og stille et spørsmål. Er det noe sjangs for at jeg en gang får henne, eller kan jeg like så godt bli "vennen" hennes igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Random Skrevet 14. mai 2008 #2 Del Skrevet 14. mai 2008 Har også fått uttalige meldinger der det står noe av dette "søt, sexy, tøse mitt, lille venn osv" gaawd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fixtaman Skrevet 16. mai 2008 #3 Del Skrevet 16. mai 2008 Har også fått uttalige meldinger der det står noe av dette "søt, sexy, tøse mitt, lille venn osv" gaawd Laaang melding men dette er viktig. Det er en ting som jeg stusser over og. Noen damer gir faktisk inntrykk av noe helt annet enn man skulle tro, og jeg vet hva slags damer dette er. De er damer som trenger bekreftelse, som er veldig usikre på seg selv. Venniner som kun vil ha deg som venn, de holder litt igjen på kjæleord og kosekose pjatt. Men jeg vil også tro at du har spillt ball med henne (metafor) dvs at du har latt henne styre "spillet" og pjattet med for at hun skal like deg. Dette r ikke slik man skaffer dame, man må være litt hard to get og stille seg kritisk til hennes intensjoner. Jeg har ihvertfall lært og aldri, aldri, tro at en vennines smiger er noe annet enn akkurat det, smiger. Du får prøve å glemme henne først, så får du se om det er noe vennskap igjen der, men jeg ville ihvertfall vist at du mente det du sa, og evt be henne ikke kontakte deg på en stund (om d ikke går av seg selv da) Ellers er jo slikt uffatelig kjipt for deg, men det som får meg opp om morran hver dag selv om jeg skulle ha bli avvist, er at jeg er her på jorda for å lære, og man lærer ikke mer enn en når man har det kjipt, du får igjen for det senere, garantert! Til alle Damer! Når skal dere skjønne det? Eller er det kansje slik at dere ikke vil skjønne det? Vi vil i 90 % av alle tilfeller IKKE være vennen deres, selv jeg som har mange venniner ser ikke på alle venninene mine som kun venner, det betyr faktisk annerledes for meg når jeg er venn med en jente enn en gutt, selv om det ikke er noen spesielle følelser i bildet selv om det ikke er sex med i bildet. Saken er den at dersom du har et nært forhold til en Heterofil gutt, så vil det være primitve ønsker som nærhet, sex e.l tilstede. Om gutten velger å gå for disse ønskene er annen sak, men de ligger der ALLTID! Og det skjer alltid det samme gang på gang uten at noen skjønner det. Så jenter, mitt tips til dere. Er dere ikke interessert i en gutt, så ikke led han til å tro det, ikke flørt hemningsløst, ikke send meldinger om hvordan han har det, og hvor mye du gleder deg til å se han igjen, det ender med at vi gutta sitter med en følelse av at du er en dust, en person som vil hevde seg selv på bekostning av en annen(ihvertfall vi som skjønner tegninga). Jeg sier ikke at gutter/jenter ikke kan være venner, dere vet selv veldig godt hva jeg mener. Personlig er ikke dette et problem for meg, men jeg ler av mange av de meldingene jeg har fått gjennom årene, det er så forbanna innlysende i ettertid. skeptisk?, det har redda hjertet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå