Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 haha, dette er et latterlig spørsmål, men jente som jeg er, så må ALT tolkes! oki, saken: En fyr som jeg har snakket litt med (og liker ganske godt) er i samme rom som meg, og vi holder på med hver vår ting og snakker ikke sammen. Men han begynner å nynne.. hvordan tolker man slikt? a) han kjeder seg b) han er en automatisk nynner c) han føler seg komfortabel rundt meg d) han er i sin egen lille verden e) ? hihi, jenter altså!
Storm83 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Han synes kanskje det er ubehagelig om det blir stille...?
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg pleier nynne når jeg er i godt humør. Men ikke rundt folk jeg er utilpass med.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tok meg selv i å nynne i butikken her om dagen. Mannen ved samme reol som meg kikka litt rart på meg. Jeg var ikke noe annet enn i veldig godt humør den dagen, det var fint vær og dagen var digg. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er en nynner. Særlig når jeg er i godt humør, eller på butikken. Hvorfor denne fyren nynner er ikke godt å si. Det kan være alle alternativene dine, eller en salig blanding.
caso Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 e) Han har en sang på hjernen. Gjerne den første sangen han hørte på radioen i morges. Det ble desverre lite å analysere ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå