Gjest Kuva Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei. Kan noen hjelpe meg med å finn spesielle bordkort til brudeparet, er interessert i å kjøpe, men også ideer til å lage selv. Takk på forhånd for all hjelp!!! Spent brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Nå er desverre dette bildet veldig dårlig, men jeg har iallfall laget slike mennesker som brudepar tidligere. Den gangen plasserte jeg dem på en avkappet bjørkeskive og lot det være gratulasjonskort, men dette kan være kjempefine bordkort også. Foran kan man lime på lapp med navn. Opprinnelig hadde jeg lyst til å ha sånne bordkort til alle gjestene i bryllupet vårt, men det ville tatt for mye tid å lage så mange sånne mennesker. http://www.geocities.com/kristinkol/teracotta.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det noe feil med linken din Augustbrud eller er det meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det noe feil med linken din Augustbrud eller er det meg...? Desverre er den siden bildet ligger på veldig ustabil, så den virker ofte når den selv har lyst... (Har prøvd med ny link til en ny side nå, kanskje den er mer medgjørlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå