Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tudelu
Skrevet

OK, dette blir litt sutrete, tenkte bare å lufte noen tanker..

Jeg hadde 40årsdagen min i vinter. På forhånd hadde jeg sagt fra at jeg ikke ønsket noen storstilt feiring, så det ble en liten sammenkomst med min samboer, barn og mine foreldre. Helt greit.

Det er mulig at det er litt(eller veldig) egoistisk av meg, men allikevel så har jeg lurt litt på hvorfor jeg knapt fikk èn telefon, sms eller noen form for ”oppmerksomhet” fra venner eller familie, siden vi på en måte har litt tradisjon for det i familien… i alle fall ved runde år.

På den annen side så bad jeg kanskje om det, siden jeg ikke ville ha noe stor feiring??

Jeg forventet ingen gaver eller noe stort, og jeg tenkte ikke så mye over det på selve dagen, men merket at jeg savner litt at noen bare slo på tråden…eller sendte en sms, eller mail…... :sjenert:

Vel, vel….. det var dagens sutring over noe som vel egentlig er en bagatell.

Når jeg blir 50 så blir det nok stor fest… :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Skjønner deg godt. Det er koselig med telefoner/sms selv om man ikke har stor feiring.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns ikke det er sutrete. Jeg kunne også blitt litt skuffet. Om noen hadde sagt at de ikke ville ha stor feiring, så ville jeg likevel sendt en sms eller noe, men kanskje de likevel tok din kunngjøring på alvor og virkelig trodde at du ikke ville ha noen oppmerksomhet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...