SkyHead Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Må bare få sett ned på papiret va som egentlig har skjedd denne uken! Det er så alt for mye. Mandag gikk alt feil og det ble mye stress av det, som kanskje førte til at jeg fikk migrene, som jeg aldri har hatt før. Så snakker jeg med noen venner senere og får vite at en vi kjenner har kjørt på en fjell vegg og omkommet. Og oppi alt dette finner jeg noe som jeg er redd for skal være noe annet enn en betent kjertel. :cry: Men nå kan det vel ikke gå noen annen vei enn oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Uff, er det ikke typisk: har først noe gått galt bare samler det seg opp... Hva var det som gikk feil på mandag da - ble det problemer i forholdet? Uansett, husk at vi er mange her som tenker på deg! Nå kan det, som du sier, bare gå oppover. Lykke til - håper ting ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Og du; gå til legen med det samme. Det er sikkert ikke noe farlig med kulen du har oppdaget, og da er det jo like greit å få bekreftet dette med en gang. Sannsynligvis er det noe helt uskyldig, men da slipper du å gå å bekymre deg! For DET er ikke særlig ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkyHead Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Det er alltid hyggelig å få slik tilbake melding! Det som gikk galt på mandag var vi hadde en del dead liner med tanke på tentamen og slike ting, og ingen ville fortelle oss hvordan vi løyste di problemene vi fikk, så det ble en del stress og en del hyling om hva vi skulle gjøre... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkyHead Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Alt "ordna" seg. Var i begravelse i dag, var utroleg trist å sei hadet til en som bare var 18år gammel. Men, det var mange som møtte opp. Og kulen som jeg fant er borte, og den 21. mai får jeg besøk av typen min som bor 7 timer borte fra meg. Alt går litt oppover. Han som ble begravd vil alltid bli savnet, men vi kan kun se framover, det som har skjedd har skjedd.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå