Gjest je Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Vi har problemer med å finne ett sted vi kan ha bryllupsfesten/middagen. Vi skal gifte oss i oslo, og har ikke lyst til å gifte oss på ett tradisjonellt brunt gammelt sted(lysebu, frognerseteren etc..... Har noen noen tips til litt freshere nyere steder??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva med Månefisken? Det ligger ved Akerselva, i et gammelt fabrikklokale og er veldig stilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg sier det atter engang. Losbygods. Vanvittig flott sted. Ligger landlig og flott. Riktignok et stykke fra Oslo sentrum, tror det heter Rælingen like ved lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg sier det atter engang. Losbygods. Vanvittig flott sted. Ligger landlig og flott. Riktignok et stykke fra Oslo sentrum, tror det heter Rælingen like ved lillestrøm. Ehhh... det var vel et slikt lokale hun IKKE ville ha?! Hvor mange personer blir invitert? Hvor mye penger vil dere bruke på lokale? Vil dere stå for maten selv, eller vil dere at de som har lokalet skal stå for det? Skal dere være mange er Månefisken et skikkelig kult sted. Finnes også et annet lokale ved Akerselva, rett overfor Blå (husker ikke hva det heter, men ligger rett over broen ved inngangen til Blå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det Klosteret du tenker på, Gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva med Månefisken? Det ligger ved Akerselva' date=' i et gammelt fabrikklokale og er veldig stilig...[/quote'] Månefisken er utrolig kult - men de er ikke så villige til å ta brylluper, og dem de tar, tar de bare i juni og juli. De driver mest med større firmafester, konserter etc med flere mennesker enn et "gjennomsnittsbryllup", såvidt jeg forsto da vi sjekket dem. Men prøv dem - www.manefisken.no !!! Veldig utradisjonelt, i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Vi var veldig interessert i Månefisken, men det endte opp med å være DØDSDYRT pr kuvert, og du bør ha MINST 100 gjester for at det kan lønne seg. Og du kan ha catering på mat, mens drikken må du kjøpe der (der fyker penga ut av vinduet). Var også innom månefisken og så på lokalet, og det egner seg virkelig dårlig til bryllup synes jeg. 100 pers blir glissent der, og det er så mye søyler osv at det er vanskelig å ha langbord og at alle ser brudeparet osv. I tillegg var jeg ikke spesielt imponert over servicen på fyren som håndterte henvendelsen min... Vi har derfor endt opp med et helt vanlig lokale, og har funnet ut at det er andre måter å gjøre ting litt annerledes på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå