Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om det er flere som innimellom har tenkt det samme som meg.

Det er slik at jeg og min samboer har vært kjærester i 15 år og har 3 felles barn, jeg har alltid hatt det bra i dette forholdet sett vekk fra noen episoder det siste halve året, men de siste årene har det sneket seg inne en følelse at min kjæreste bruker mere og mere tid på veninner og andre kanaler, tidligere så følte jeg at jeg på en måte bidro masse til samlivet og fikk en følelse av at jeg betydde mye for henne, noe som jeg fortsatt tror at jeg gjør men på en annen måte, nå mere i det praktiske, kjøring, henting, skoleavslutninger, trening, osv,

jeg har snakket med min kjæreste om dette, men hun tror det er ganske vanlig i vår alder (35 år) at menn kan føle seg mindre betydningsfull men at jeg ikke er det, hun sier jeg betyr alt for henne.........

Når jeg hører henne fortelle foreldrene eller veninner at hun er litt utafor for tiden så føler jeg at hun også kan si det til meg, og det gjør hun når jeg spør henne, men jeg føler ikke at jeg er den nærmeste lenger om dere skjønner hva jeg mener.

For meg er hun det aller kjæreste jeg har og er det aller nærmest menesket jeg har, selvsakt har jeg ungene som også er nære meg men hun er nærmest på en annen måte.

Det er ikke slik at jeg ikke vil at hun skal holde kontakten med venner ol heller tvert imot, men jeg er så redd for at hun en dag vokner opp og tenker at hun ikke trenger meg mere, er redd for at min rolle skal fylles av hennes veninner.

Hun betyr så mye for meg at jeg aldri kommer til og klare meg uten henne og jeg vil så gjerne bety mye for henne også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fortvilet_*
Skrevet

Prat med henne om dette. Fortell henne hva du er redd for. Finn på nye ting sammen og "blås liv" i det gamle spennende dere hadde før du ble usikker.

Jeg har oppdaget at kommunikasjon er alfa-omega i et forhold. Man kunne fortelle hverandre om slike ting, og kunne finne en løsning sammen.

Lykke til! Håper det går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...