Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet her nå.. sist jeg skrev hadde jeg nettopp operert bort cyster på eggstokkene.. har PCOS. Tror syklusen er i gang igjenn nå da! fikk menstruasjon i beg. av mai. Så da er det vel bare å prøve! :humpe:

Nå har vi funnet ut at vi skal gifte oss i august, så får vi nå andre ting å tenke på også :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest hopeful
Skrevet

Så kjekt å høre:) Gla på dine vegne! Masse lykke til:)

Skrevet

Hei. Jeg har også fått vite at jeg har pcos.og har gått på metaformin i ei lang stund, men så fikk jeg beskjed om å slutt, og det ble litt pause fra alt styret med diagnosen. Men nå er jeg gift og vi vil gjerne ha barn, så venter på time på sykehuset.

Har du kanskje litt erfaring med hva jeg møter der, som du vil dele?? Hvor stor er sjansen for å få barn om man fjerner systene???

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei. Jeg har også fått vite at jeg har pcos.og har gått på metaformin i ei lang stund, men så fikk jeg beskjed om å slutt, og det ble litt pause fra alt styret med diagnosen. Men nå er jeg gift og vi vil gjerne ha barn, så venter på time på sykehuset.

Har du kanskje litt erfaring med hva jeg møter der, som du vil dele?? Hvor stor er sjansen for å få barn om man fjerner systene???

Sorry at jeg ikke har svart før!! Ikke vert her på en stund!

Med meg gikk det veldig fort, vi gav oss ikke når det gjaldt å få rask hjelp, og ble henvist tidlig til sykehuset der vi bor. Der skrev legen ut en resept på Metformin, og anbefalte operasjon fortest mulig. han var klar i sin tale at operasjon var det som nyttet best. Men veldig forskjell på legene da, han her var veldig grei :)

Jeg ante INGENTING om hva dette innebar!

Fikk henvisning, og måtte bare vente noen uker. Rakk ikke grue meg en gang!

Tiden rundt operasjonen var selfølgelig ikke noe gøy, men nå er jeg glad at jeg gjennomførte det! var jo vondt og ømt en stund, men absolutt verdt det!! Jeg har nå regelmessig menstruasjon, og håper på en liten spire. Var hos fastlegen min nettopp, snakte om operasjonen. Bør også forandre livvstil, spise sunnere osv. Hun tror det kommer til å skje noe i løpet av sommeren! :klemmer:

Noe mer spesifikt du lurer på?

Lykke til! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...