Gjest cake Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har begynt å trene og har trent ca fire ganger i uken siden januar. Jeg trener for å bli fastere i fisken og få litt muskler, jeg vil ikke noe særlig ned i vekt. Så hva gjør jeg for ikke å gå ned i vekt? Spise mer enn hva jeg har gjort tidligere? Vil så gjerne beholde brystene også, men merker at også de blir mindre når jeg selv blir mindre. Har det bare med matinntak å gjøre? Og er det noen brystøvelser man bør ta eller unngå hvis man ikke vil at brystene skal miste fett på toppen? Eller skjer dette uansett? Bør jeg trene mer styrke enn kondisjon? For nå gjør jeg vel begge deler fifty-fifty, eller mest kondisjon... Takker meget for svar
Jakobine Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har begynt å trene og har trent ca fire ganger i uken siden januar. Jeg trener for å bli fastere i fisken og få litt muskler, jeg vil ikke noe særlig ned i vekt. Så hva gjør jeg for ikke å gå ned i vekt? Spise mer enn hva jeg har gjort tidligere? Vil så gjerne beholde brystene også, men merker at også de blir mindre når jeg selv blir mindre. Har det bare med matinntak å gjøre? Og er det noen brystøvelser man bør ta eller unngå hvis man ikke vil at brystene skal miste fett på toppen? Eller skjer dette uansett? Bør jeg trene mer styrke enn kondisjon? For nå gjør jeg vel begge deler fifty-fifty, eller mest kondisjon... Takker meget for svar Ja, du må spise mer for å kompensere for de kaloriene du forbrenner pga treninga. Hvor fettet forsvinner først og sist er genetisk, og det får du ikke gjort noe med. Men hvis du spiser nok, så du ikke går ned i fettprosent, vil du jo heller ikke merke forskjell på puppene. Det går ikke an å trene dem opp, siden de ikke består av muskler. Ved å trene brystmusklene kan du likevel få en slags "oppstrammende" effekt der også. Men selve brystet går ikke an å gjøre noe med. Hva du vil trene mest er jo en smakssak, men siden du ikke vil gå ned i vekt er jo styrke en idé. Du må spise mer uansett, men der bygger du jo også opp kroppen. Hvis du trener mye kondis må du spise enda mer, sannsynligvis. Men en kombinasjon er det beste helsemessig sett - dette med riktig mengde mat finner du ut av etterhvert.
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 for å bruke nicket ditt; You can´t have the cake and eat it too Vekten holder du ved å øke matinntaket, ikke verre enn det men det kan godt være du kan bli smalere selv om du er tyngre. Ville sjekket med målebånd ved jevne mellomrom
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Har begynt å trene og har trent ca fire ganger i uken siden januar. Jeg trener for å bli fastere i fisken og få litt muskler, jeg vil ikke noe særlig ned i vekt. Så hva gjør jeg for ikke å gå ned i vekt? Spise mer enn hva jeg har gjort tidligere? Vil så gjerne beholde brystene også, men merker at også de blir mindre når jeg selv blir mindre. Har det bare med matinntak å gjøre? Og er det noen brystøvelser man bør ta eller unngå hvis man ikke vil at brystene skal miste fett på toppen? Eller skjer dette uansett? Bør jeg trene mer styrke enn kondisjon? For nå gjør jeg vel begge deler fifty-fifty, eller mest kondisjon... Takker meget for svar Det skjer uansett er min erfaring.Bryster består jo nesten bare av fett,og de som har store bryster fra naturens side har jo som regel en god del fett ellers på kroppen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå