vonnie Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei Jeg skrev ett innlegg her i forige uke at jeg skulle til Volvat. Jeg har gått hos den gynekologen jeg ble hennvist til av fastlegen. Og jeg har nå tatt 12 pergo kurer. 10 av de var dobblekurer. Og det var uten noen pause mnd mellom vær kur. Hun på Volvat synes dette var veldig mye og mente jeg skulle vært sendt vidre for lenge siden. Så det som skjer nå er at jeg skal ta blodprøver neste syklus (juni) og når hun har fått svar på de så sender hun hennvisning til Porsgrunn. Endelig skjer det ting. Etter snart 2 år med utredning og 2 år prøving på egenhånd. Jeg skulle fortsette å ta pergo mens jeg ventet på å komme til utredning ,men jeg skulle bare ta de hver andre mnd. Tok også ultralyd av eggstokkene når jeg var der og hun sa at jeg og samboer skulle holde senga i helga Så det blir en koselig 17.mai :rødme: Nå er det litt lettere å møte hverdagen. Nå vet jeg at prosessen har begynnt.
Montana Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Åh, så bra! Blir så glad når jeg hører sånt! Masse lykke til
Gjest SnillPia Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Så kjekt å høre. Jeg var hod gynekologen i februar for å sjekke om det var noe åpenbart galt. og fikk beskjed om å komme tilbake i mai / juni om vi ikke hadde klart det selv til da. Men om hun ikke reagerer så kjapt som jeg ønsker så er det rett til Volvat for min del også. Stå på! Ha en fin helg og KOS dere..
^^Sunny^^ Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Så kjekt at det endelig skjer noe!!! 12 kurer er ganske mye ja!! Ha en riktig fin (og aktiv ) helg
Harlekin Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Kjenner følelsen. Det er så godt at prosessen er i gang! Da blir det på en måte ikke så mye press på oss prøvere lenger, noen andre har tatt over ansvaret. Enig, 12 Pergokurer var da voldsomt mye! Jeg har tatt tre kurer, og fikk ikke lov av legen å ta flere. Har gynekologen gitt deg alle de 12 Pergorundene?
vonnie Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Ja, jeg føler med så mye lettere. Det er liksom som om noe er løftet av skuldrene mine. Ja, gynekologen ga meg alle 12 pergo kurene. Jeg er så glad jeg slipper å gå tilbake til han også. Han ville ikke sende noen hennvisning vidre før til vinteren, så da ville jeg ikke vært inne i prossesen før til sommeren neste år. En annenting jeg har tenkt på nå i ettertid er at hos Volvat så fikk jeg se på skjermen når hun tok ultralyd og hun forklarte hva det forskjellige var. Når jeg var hos han andre så snudde han skjermen vekk når jeg ville se. Nei huff jeg er så utrolig glad jeg brukte de 790 kr på Volvat!
Harlekin Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Sikkert lurt å skifte gynekolog, dersom du ikke trives med ham. Å gi resepter på Pergo helt ukritisk er ikke bra - å tilføre kroppen masse hormoner er slett ikke risikofritt. Lykke til videre, Vonnie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå