Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg traff en gutt via nettet - spiste middag ute en gang. Vi ønsker å treffes flere ganger. Han er veldig direkte og åpen. Han synes jeg er en deilig jente. Lyst å kysse meg og slik. Snakket om sex. Jeg ble litt redd at han er ute etter en ting? Eller liker gutter å vite litt om dama er egentlig ok i senga? Han sier vil se an etterhvert hvordan forholdet utvikler seg, selvom han kan si mye ting om hvordan han har lyst å prøve med meg? Ble litt sånn øøh.... Han sier gutter er slike, men han selv har aldri vært utro eller liker ikke one night stands.......
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Pass på her. Det er mange playere på nettet, snakker av erfaring. Dere har vært ute EN gang og fyren snakker mye om sex? hm...skurrer i mine ører, hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jupp, tenker også at han kanskje høres litt ut som han er veldig fokusert på sex. Om dette ikke er det du leter etter så ville jeg holdt tilbake litt for å se om han fortsetter å være interessert likevel.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jupp, tenker også at han kanskje høres litt ut som han er veldig fokusert på sex. Om dette ikke er det du leter etter så ville jeg holdt tilbake litt for å se om han fortsetter å være interessert likevel. Ja, enig. Jeg får holde meg litt tilbake, men han sa han er redd å miste meg og er veldig interessert å bli kjent med meg. Tok ofte initiativ til å møtes. Spise middag og vil møte meg en gang på kafe. Vel, sex e nok hans lidenskap. *får holde litt tilbake*
^^Sunny^^ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ja *hold litt tilbake* er du snill... Ikke for å virke negativ, men bli bedre kjent først.. om han er redd for å miste deg, så forsvinner han ikke heller om du holder litt tilbake ..
IloveNY Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Enig med resten av svarene over her! Jeg hadde også synes det var litt spesielt å være så opptatt av å snakke om sex så tidlig når man såvidt er blitt kjent... hvertfall hvis det er et solid forhold han er ute etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå