glitter-89 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Slettet det jeg skrev ettersom det ble litt vel personlig:) Takk for svar alle sammen! Endret 22. mai 2008 av glitter-89
Transmogrifier Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Etter å ha lest det der, så lurer jeg på hva det var som gjorde at du hadde lyst til å være venner med Terese fra begynnelsen av. Og hva tror du det var med deg som gjorde at Terese hadde lyst til å være venner med deg? Hva var grunnen til at akkurat dere fant hverandre? Var du pen nok for henne? Var det omvendt? Var det noe med måten du var på som virket attraktivt for henne? Eller var hun bare ute etter et tilfeldig offer som ville høre på hvor flink og god hun var? Endret 14. mai 2008 av Transmogrifier
Lillros Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Høres ut som hun der Therese skikkelig sliter med seg selv. Herregud, fikk skikkelig dårlig vibber fra hun. Er veldig gla du har ditchet henne. Hun virker som en psykopat, og de klarer å tvinne folk rundt fingen som bare det. Hadde jeg vært deg, ville jeg samlet vennene dine, og fortalt hele greien til de, også sagt ifra til Therese m at du ikke vil ha kontakt med henne. Hun kan da spre rykter og gjøre ALT i si makt for å gjøre ditt liv til et helvete, men da vet ihvertfall dine venner hvordan hun er! Er leit å høre at du hadde en så dritt som en bestevenn, når du gikk gjennom slike ting du har gjort. Men syntes du har vært flink. Du kom deg fra spiseforstyrrelsene, og du har tat fatt i dette. Det er kjempe bra! Selvfølgelig er det vondt, men du innser allerede at det er riktig, og det er jo kjempe bra!! :o)
Pokahonta Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg liker ikke Therese. Ikke i det hele tatt. Du har det så mye bedre uten... Vi har alle hatt brudd med en venn eller to.. eller med en kjæreste og. Det blir litt tomrom en periode, men så dukker det heldigvis opp nye folk, som gjør livet spenndende og morsomt igjen! Grattis med at du klarte å stable deg opp av spiseforstyrrelsen.. Jeg synes du høres ut som en tøff jente. Ikke la slike som Therese ødelegge tilværelsen din!
Gjest Peachbud Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Synes det er merkelig at du har holdt sammen med Linn så lenge. Enda godt at du er kvitt henne. Finn deg en hyggelig og litt mindre slitsom venninne. Det virker som om Linn er opptatt av deg da. I forhold til det med interrailen virket hun veldig oppsatt på å gjøre deg misunnelig.
DDuck Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Så bra at du klarte å kjempe mot spiseforstyrrelsene for det første :-D Kjempe bra!! Når det gjelder denne Terese så skjønner ikke jeg hvordan du har klart å rote deg opp i et så ufint menneske en gang.. Herre jessu fader altså hun må ha et alvorlig problem Nei du klarer deg nok fint uten henne du Havet er fullt av fisk Endret 16. mai 2008 av dinedama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå