Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å hørte på radioen her endag, så snakket de litt om hvem som var faren til disse guttene. Ingen viste det! Og når jeg tenkte meg om, så har jeg aldri hørt snakk om noen far. Bare onkler!

Noen som vet? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Satt å hørte på radioen her endag, så snakket de litt om hvem som var faren til disse guttene. Ingen viste det! Og når jeg tenkte meg om, så har jeg aldri hørt snakk om noen far. Bare onkler!

Broren til Donald..

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Ole, Dole og Doffen er sønner av Donalds søster (Della Duck). De ble opprinnelig sendt til Donald for å bo der en stund, til faren deres kom tilbake fra sykehuset. Det var forresten Ole, Dole og Doffens skyld at faren måtte på sykehus, fordi guttene hadde tent på fyrverkeri under stolen hans

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
Ole, Dole og Doffen er sønner av Donalds søster (Della Duck). De ble opprinnelig sendt til Donald for å bo der en stund, til faren deres kom tilbake fra sykehuset. Det var forresten Ole, Dole og Doffens skyld at faren måtte på sykehus, fordi guttene hadde tent på fyrverkeri under stolen hans

http://barn.sol.no/sos/sos_vis.asp?id=18820

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes vel nesten ingen foreldre/barn-forhold i Andeby, for Disney vil ikke at vi skal tenke at innbyggerne har sex. :gjeiper:

Skrevet

Aah, flotte greier. Da trenger jeg ikke ta den bekymrings tlf til barnevernet å si at foreldrene deres ikke bryr seg :skratte:

(litt overtrøtt ja)

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes vel nesten ingen foreldre/barn-forhold i Andeby, for Disney vil ikke at vi skal tenke at innbyggerne har sex. :gjeiper:

Men av likevel så går flere av inbyggerne uten bukse :ler:

Forresten, har Donald noen gang blitt anmeldt for blotting?

Ole Dole og Doffen's er etter som jeg vet ukjent for alle. Selv bilde hanns på Don Rosa's slektstre er sensurert.

Gjest Gjest
Skrevet
Men av likevel så går flere av inbyggerne uten bukse :ler:

Forresten, har Donald noen gang blitt anmeldt for blotting?

Ole Dole og Doffen's far er etter som jeg vet ukjent for alle. Selv bilde hanns på Don Rosa's slektstre er sensurert.

Skrevet

Ifølge denne siden og et par andre, er faren til Ole, Dole og Doffen en av brødrene til Dolly Duck.

Skrevet

I følge Disney skal faren deres aldri offentliggjøres eller lages historier om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...