Gjest fantasiløs Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har funnet en kjempesøt hvit kjole som rekker til knærne, med stropper og litt blonder i stoffet. Tenkte jeg kunne bruke den på 17. mai, som feires på et forholdsvis varmt sted i USA. Problemet er bare at jeg ikke har noen ideer om hva jeg kan ha som tilbehør og hvilke farger det bør være. Hva passer godt til hvitt egentlig, som også er en farge som er anvendelig senere? Jeg tror ikke svart blir noe fint. Et annet problem er at jeg er student og lever på stramt budsjett, så jeg har ikke råd til å kjøpe inn noe særlig. Her er det jeg allerede har: Brune sko med litt hæler (kan kanskje brukes hvis jeg har noe annet brunt?), lysegul liten veske, lilla liten veske, sølvfarget liten veske, lyseblå cardigan (må antakelig ha noe over kjolen på morgen og kveld). Det er de tingene jeg ser som kan være aktuelle til kjolen, men jeg ser virkelig ikke noe potensiale for å kombinere det. Det jeg kanskje bør kjøpe er et par sko? Håper noen av dere kan hjelpe meg med innspill, for nå står jeg helt fast altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Del Skrevet 13. mai 2008 Gull er jo fint til hvitt. Ellers hvitt, roedt, brunt.. mye som kan passe om du har annet tilbehoer som passer.. Hvor i USA skal du vaere? Jeg er ogsaa i USA paa 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Del Skrevet 14. mai 2008 Kjøp et rødt sjal /tørkle til halsen og røde sko. Lyseblå jakke. Da har du Norge i rødt, hvitt og blått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 14. mai 2008 #4 Del Skrevet 14. mai 2008 Bruk skoene og cardiganen, kjøp inn ny veske i enten brunt eller gull, og bruk gull og brune tre-smykker til. Det tror jeg kunne vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 14. mai 2008 #5 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg ville brukt blått og rødt. Sko og veske kan jo være nøytalt i brun, så slipper du kjøpe noe nytt. Også kan du lage 17.remse av silkebånd, eller lage en rosett. Synes 17.mai er perfekt for litt sløyfer som assesoarer (hm, vanskelig å skrive...) Du kan jo evt fest blomster i håret, og ha et rødt eller blått sjal. God 17.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. mai 2008 #6 Del Skrevet 14. mai 2008 Til hvitt syns jeg man kan bruke hva som helst av farger, og jeg syns ikke sko og veske trenger å matche. Jeg liker kombinasjonen av rødt og lyseblått, så jeg tror som gjest, at det kan være fint med røde sko til. Og med den sølvfargede veska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 14. mai 2008 #7 Del Skrevet 14. mai 2008 Bruk den sølvfargede veska, blå cardigan, hvit kjole, og skaff deg et par sølvfargede sko. Kjør på med en 17.Mai sløyfe-- ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå