Gå til innhold

pikken til mannen min er bitte bitte bitteliten...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Eh...hva har overvekt med forskjellen mellom slapp og erigert pikk å gjøre ?

Hvis du er overvektig vil en stor den pikken "gjemmes" i fettet rundt den - hvis du har 4cm fettlag der så vil jo dette utgjøre en relativt stor del av den i slapp tilstand.

At en vokser 12 ganger er ikke akkurat vanlig (fra 1 til 12cm), mer sannsynlig at noe av den er skjult.

Endret av Hermes
Videoannonse
Annonse
Gjest Lillebøll
Skrevet
:overrasket: Det er da ikke en feil ved et menneske at h*n har små pupper eller liten pikk.

Nei det er ingen feil i mine øyne, men enkelte ser på dette som en feil.

Jeg synes vi skal akseptere at noen damer liker store pikke på lik linje som at vi aksepterer at noen liker små. Folk er forskjellige og har forskjellige preferanser.

Skrevet

Det må være lov å synes at partneren sin har liten eller stor et eller annet, og så lenge man skriver anonymt ser jeg overhodet ikke problemet med å skrive det på et forum. Jeg forstår dog ikke hvor t.s vil med innlegget, hvilke tilbakemeldinger er det du er ute etter ? Det er jo ingen spørsmål i innlegget, hvis du bare var ute etter å lufte litt frustrasjon er et alternativ en blog som ikke er åpen for lesing av andre.

Skrevet

Til TS: Helt greit at du skulle hatt noe større, men det vitner om totalt mangel på respekt når du ydmyker din egen mann på denne måten. Selv om det ikke er mulig å identifisere deg her inne, så er det ikke umulig.

"stakar han har jo komplekser jo"

Det er ikke rart han har når han har en dømmende diskriminerende kone som deg.

Jeg synes han burde i såfall gå fra deg, slik at han kunne funnet seg noen litt mindre dømmende og gjerne en mer omtenksom person.

Til dere andre:

Jeg synes ikke det er noe ille å like en stor penis, men å ytre det slik at det fremstår som den gjengse kvinnes holdning vitner om mangel på respekt og intelligens.

Dere kan kun uttale dere på deres egne vegner.

Dette er et emne som er veldig følsomt for menn. Vi kan ikke gjøre noe for å endre størrelsen uten at det innebærer en svært stor risiko. Det er faktisk så farlig at det ikke er tillatt i norge uten at det er tungtveiende medisinske grunner bakom.

At dere vil ha en klubb som liker store peniser er også helt greit. Men det fordrer at man ikke diskriminerer dem som evt liker små, eller har små på deres personlige egenskaper. Hvis du hadde foretrukket f.eks. kun hvite elskere, så ville det blitt ramaskrik om du rakket ned på dem som ikke var det.

Gjest Gutt92
Skrevet
Hvis du er overvektig vil en stor den pikken "gjemmes" i fettet rundt den - hvis du har 4cm fettlag der så vil jo dette utgjøre en relativt stor del av den i slapp tilstand.

At en vokser 12 ganger er ikke akkurat vanlig (fra 1 til 12cm), mer sannsynlig at noe av den er skjult.

Det er fortsatt like mye fett rundt den når den er stiv da.

Noen er såkalte showers, og noen er growers. Begge deler er like normalt.

Skrevet
Det er fortsatt like mye fett rundt den når den er stiv da.

Noen er såkalte showers, og noen er growers. Begge deler er like normalt.

Ingen er 12X growers. Hvis du f.ex hadde en 5cm lang slapp og 16cm hard har du definitivt en grower. Hvis du skjuler 4cm av dette i fett vil det utgjøre 80% av lengden slapp, men bare 25% hard - det var bare det jeg mente :-)

Gjest Gjest
Skrevet

STENG DENNE TRÅDEN OGSÅ; BRUK SUNN FORNUFT!!!

Gjest lilletrilletrillerikke
Skrevet

Hehe, virker ikke som dette er et seriøst innlegg. Du klager og syter over at mannen din har liten tiss ETTER at dere har giftet dere. Litt sent å tenke på det, kanskje :) Rart du giftet deg om det plager deg så mye.. I don`t believe yooou.

Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Norske kvinner i et nøtteskall. Ikke stort mer å si om dette

Tren fitta di, og fiks hengepuppene dine, og fjern cellulittene, så kanskje du også blir et deilig ligg.. fy faen for å en hoven kjerrring

Gjest Gjest
Skrevet
Norske kvinner i et nøtteskall. Ikke stort mer å si om dette

Jo , fortell!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Til TS: Helt greit at du skulle hatt noe større, men det vitner om totalt mangel på respekt når du ydmyker din egen mann på denne måten. Selv om det ikke er mulig å identifisere deg her inne, så er det ikke umulig.

"stakar han har jo komplekser jo"

Det er ikke rart han har når han har en dømmende diskriminerende kone som deg.

Jeg synes han burde i såfall gå fra deg, slik at han kunne funnet seg noen litt mindre dømmende og gjerne en mer omtenksom person.

Til dere andre:

Jeg synes ikke det er noe ille å like en stor penis, men å ytre det slik at det fremstår som den gjengse kvinnes holdning vitner om mangel på respekt og intelligens.

Dere kan kun uttale dere på deres egne vegner.

Dette er et emne som er veldig følsomt for menn. Vi kan ikke gjøre noe for å endre størrelsen uten at det innebærer en svært stor risiko. Det er faktisk så farlig at det ikke er tillatt i norge uten at det er tungtveiende medisinske grunner bakom.

At dere vil ha en klubb som liker store peniser er også helt greit. Men det fordrer at man ikke diskriminerer dem som evt liker små, eller har små på deres personlige egenskaper. Hvis du hadde foretrukket f.eks. kun hvite elskere, så ville det blitt ramaskrik om du rakket ned på dem som ikke var det.

:klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, virker ikke som dette er et seriøst innlegg. Du klager og syter over at mannen din har liten tiss ETTER at dere har giftet dere. Litt sent å tenke på det, kanskje :) Rart du giftet deg om det plager deg så mye.. I don`t believe yooou.

Og hvem har sagt at alle har sex før det blir et seriøst forhold? ;)

For meg og mange andre må tilliten, og nærheten rent psykisk komme før det blir aktuelt med sex. Men det forhindrer ikke at det etter en tid går an å tenke "pokker, denne kroppen er milelangt fra det jeg egentlig tenner på". Spørsmålet blir da hva en velger, sexuell full tenning, eller et greit nok sexliv og et godt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...