Gå til innhold

pikken til mannen min er bitte bitte bitteliten...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med fisting? Det skulle fylle opp hvem som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tenk så kjedelig om vi alle til en hver tid skulle være så himla korrekte?

Den er liten. Han vet det, hun vet det, og vi vet det. Men han vet ikke at vi vet det, og vi vet ikke hvem han er. Jeg ser ikke problemet.

Problemet (som du bør se) er at du avslører at du er en av dem som mener det er greit å bedømme en mann som mindreverdig eller ubrukelig ut fra en beskrivelse av en manns kjønnsorgan. Den holdningen du og TS legger for dagen er en av de viktigste årsakene til at folk sliter med selvbilde og selvtillit.

Det er altså slik at du legger for dagen en uholdbar holdning til det å ha respekt for andre mennesker. Du er en bidragsyter i forhold til at mange gjør det som beskrives i denne linken:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=529803

Etter min mening viser det at du mangler sunn vurderingsevne i forhold til din rolle som moderator. Ettersom du opptrer som moderator i dette forumet, spør jeg meg om du målbærer Kvinneguidens holdning til disse tingene. I mine øyne har du uansett mistet din legitimitet og troverdighet som moderator når vurderingsevnen framstår som så slett.

Endret av Arwen
Gjest Cascabel
Skrevet (endret)
Problemet (som du bør se) er at du avslører at du er en av dem som mener det er greit å bedømme en mann som mindreverdig eller ubrukelig ut fra en beskrivelse av en manns kjønnsorgan. Den holdningen du og TS legger for dagen er en av de viktigste årsakene til at folk sliter med selvbilde og selvtillit.

Det er altså slik at du legger for dagen en uholdbar holdning til det å ha respekt for andre mennesker. Du er en bidragsyter i forhold til at mange gjør det som beskrives i denne linken:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=529803

Etter min mening viser det at du mangler sunn vurderingsevne i forhold til din rolle som moderator. Ettersom du opptrer som moderator i dette forumet, spør jeg meg om du målbærer Kvinneguidens holdning til disse tingene. I mine øyne har du uansett mistet din legitimitet og troverdighet som moderator når vurderingsevnen framstår som så slett.

Min holding til pikk eller menns selvtillit knyttet til pikken sier mine innlegg nada om. Jeg ser bare at det må være bedre å blåse av seg her inne enn til mannen.

Det er da ingen hemmelighet at enkelte kvinner synes mannen har liten pikk, akkurat som enkelte menn synes dama har får små pupper/vid mus.

Det må være greit at vi faktisk finner feil med partneren vår. Ingen er perfekt, selv ikke den vi skal dele livet med.

Endret av Arwen
Gjest Gjest
Skrevet
Min holding til pikk eller menns selvtillit knyttet til pikken sier mine innlegg nada om. Jeg ser bare at det må være bedre å blåse av seg her inne enn til mannen.

Det er da ingen hemmelighet at enkelte kvinner synes mannen har liten pikk, akkurat som enkelte menn synes dama har får små pupper/vid mus.

Det må være greit at vi faktisk finner feil med partneren vår. Ingen er perfekt, selv ikke den vi skal dele livet med.

:overrasket: Det er da ikke en feil ved et menneske at h*n har små pupper eller liten pikk.

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket: Det er da ikke en feil ved et menneske at h*n har små pupper eller liten pikk.

Enkelte kvinner har faktisk kalt det et handikapp...

Gjest Gjest
Skrevet

Ts må vel få bestemme selv om hun vil klage på mannens utstyr her inne eller ikke..?! Jesus christ..

Og... Liten tiss ER et problem.

Skrevet

Ja, det kan være et problem, men jeg synes det er da forskjellige måter å framlegge saken. Kanskje det er bare meg, men jeg reagerer på den nedlatende måten saken er presentert.

Hvis tråden hadde vært noe sånt a la "Har noen noen anbefalinger/ideer for å forbedre sexen for de som er kanskje litt mindre utstyrt". Ja, ikke alle må alltid være fullt politisk korrekte, men da det er snakk om ens livspartner, da skulle kanskje basisen være at man er ikke nedlatende mer hverandre?

Det handler da litt om respekt mot partneren sin, og jeg er ganske sikker at hvis en mann hadde gjort en lite nedlatene tråd om kvinnens kroppsdeler, hadde det vært full krig her.

Gjest Gjest
Skrevet
Selv om anonymiteten er ivartatt til en viss grad, så er det faktisk mulig å finne ut hvem vedkommende snakker om.

Av nyskjerrighet, hvordan? Jeg er forholdsvis god til å spore opp folk, men jeg har ikke sjans her. Hadde jeg hatt mulighet til å få tak i IPadressen kunne jeg koblet andre innlegg somv ar skrevet med samme adresse opp mot hverandre og muligens funnet ut noe, men selv det gir bare en indikasjon. På biblioteker ol er det svært mange som deler IP, og jeg er neppe den eneste som låner pc hos venner når det passer seg sånn.

Skrevet
Ts må vel få bestemme selv om hun vil klage på mannens utstyr her inne eller ikke..?! Jesus christ..

Og... Liten tiss ER et problem.

må faktisk si meg enig her!

selvfølgelig er det en uheldig situasjon, men jeg skjønner godt at det frustrerer damen.. tiss p 7 cm f.eks er skuff, ingen kan komme å si no annet.

Gjest Gjest
Skrevet
må faktisk si meg enig her!

selvfølgelig er det en uheldig situasjon, men jeg skjønner godt at det frustrerer damen.. tiss p 7 cm f.eks er skuff, ingen kan komme å si no annet.

Det er ganske stor forskjell på 12 og 7 cm, da...

Gjest Reinert
Skrevet
Det er ganske stor forskjell på 12 og 7 cm, da...

7 cm er nok til å skaffe tilfredstillelse for eieren.

Dessuten gir en på 7 cm supre muligheter for analsex. Ingen grunn til å være gjerrig på analsex for jenter som klager på for liten pikk. En trang anal vil kunne være større nytelse enn en vid vagina for en mann som ikke er overutstyrt. Fokuset må litt vekk fra at sex har som hovedformål å gi kvinner nytelse.

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet

Hahaha... tuché! Er det ikke det det heter?

Hvor liten den er når den er slapp har vel ingen ting å si. Og 10-12 cm er faktisk helt normalt og nok til å tilfredsstille en "gjennomsnittskvinne". Nå spiller tykkelsen en birolle her også da.

Men du skriver jo ikke om sexlivet er bra eller dårlig. Klarer han å bruke det han har på en tilfredsstillende måte er det jo ikke grunn for å klage. Regner med du er fornøyd med mannen din, i og med at du giftet deg med både han og utstyret hans.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg føler faktisk synd for en mann som har ei dame som må gå klage over størrelsen til pikken hans på en forum. Nei, jeg føler ikke synd for ham for pikken hans, fordi den er faktisk sikkert helt grei.

Jeg er så enig! Hvorfor gifte seg med ham om DET var et problem? Jeg gremmes på dine vegne, tenk å rakke ned på mannen sin på den måten da.

Skrevet

Det er forvirrende når det svares på mine innlegg med forskjellige moderatorprofiler. Forholder jeg meg til "Lillebøll" eller "Cascabel"?

Din holdning til pikk er ikke problemet. Problemet er at du synes det er greit å drite ut sin partner i forhold til hvordan han er skapt her på dette forumet som er offentlig tilgjengelig for alle.

Det kan man mene. Men man går ikke ut og driter ut sin partner på bakgrunn av at man synes kropp og kjønn kunne vært annerledes. Det er toppen av illojalitet og mangel av respekt. Det er ikke bare "politisk ukorrekt".

Er det noe feil med en mann som har en normal pikk? Er det noe feil med en kvinne som har små bryster? Kan man si at det er noe feil med et menneske som er helt normalt innenfor den videste forståelsen av det mangfoldige mennesket? Er det noe feil med homofile? Er det noe feil med mennesker som ikke har samme hudfarge som deg? For meg er svaret på alle disse spørsmålene et enkelt men tydelig nei. Jeg er veldig usikker på hva du ville svare på disse enkle spørsmålene. Jeg håper imidlertid at jeg tar feil.

Jeg venter for øvrig spent på definisjonen av det perfekte mennesket.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette orker jeg ikke å korrigere , du skal få ha din mening så banal du bare ønsker. Men en ting skal du vite, aldri snakk nedsettende om en medfødt tilstand hvis du ønsker å holde deg fri fra mobbing og personangrep.

Det er et lite sjarmerende trekk og vitner om en mangel på folkeskikk som du ytterligere bekrefter med kommentarer om min eventuelle manns penisstørrelse. En liten regel : Tenk deg om før du tenker.

Fordi jeg ikke er enig med deg er jeg altså dum. Og tenker ikke, faktisk.

Og det er ikke personangrep?

Jeg er fri til å mene hva jeg vil, og om jeg synes at tiny weeny tissemanner er dårligere enn de litt større utgavene, så har jeg min fulle rett til å mene det. Og alle andre med meg. Mens du selvfølgelig kan være så uenig du bare ønsker, og du kan elske små peniser for min del. Dette er et diskusjonsforum kjære deg. Her diskuterer vi.

Jeg kan selvfølgelig si meg enig i at ts kanskje fremstiller saken på feil måte, og at hun muligens latterliggjør sin mann, men det er hennes sak. Hun er anonym, og hun har et problem med mannens utstyr. Hvem vet, kanskje er hun ikke så stødig i norsk, og mente det kanskje ikke sånn som det fremstår for oss andre.

Poenget er at ts er i sin fulle rett til å foretrekke større peniser. Hun er også i sin fulle rett til å meddele sitt synspunkt til oss andre her på seksualforumet. Og vi har like stor rett til å være enig i hennes synspunkter.

Om du ikke tåler å lese diskusjoner som omhandler slike private ting, synes jeg du burde skåne deg selv for det ved å unnlate å være inne på slike forum.

Skrevet

Tråden er delt, den andre delen finner dere på Ris og Ros.

Skrevet (endret)

Det er kanskje ikke en feil som sådan, men det kan veldig godt være et handikap.

Endret av Arwen
Skrevet

Det høres jo ut som mannen er svært overvektig hvis den er 1cm slapp og 10-12 hard? Hva med å ta en joggetur sammen hver måren? :-)

Sjønner forresten ikke hvorfor så mange tar sånn av fordi noen sier at de mener at de foretrekker en større? Det er vel en ærlig sak.

Kanskje TS bare ville få ut litt frustrasjon, syes ikke det er å henge ut mannen. Uansett - det er når en tar opp problemene en kan finne kreative løsninger på de...

Gjest Gutt92
Skrevet
Det høres jo ut som mannen er svært overvektig hvis den er 1cm slapp og 10-12 hard? Hva med å ta en joggetur sammen hver måren? :-)

Eh...hva har overvekt med forskjellen mellom slapp og erigert pikk å gjøre ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...