Gå til innhold

pikken til mannen min er bitte bitte bitteliten...

Fremhevede innlegg

Gjest barbrapapa
Skrevet

HEhe, stakar,, han har jo komplekser. Og det er greit nok, for den ER virkelig liten.

Jeg har sett sen av og til heilt heilt slapp, da er det en liten cm medhudfold" midt på pungen.....

Ja seiøst, den hudfolden er vel 1 cm. Men det er jo når den er som slappest lissom.

Når jeg får den "opp å stå" er den vel 10-12 cm.

I mine unge dager hadde jeg sex med en som hadde en stor stor en, aner jo ikke hvor stor, men himmel og hav, den kjente jeg godt.

Mannen min sin btte bitte lille pikk, den merker jeg knapt.

Synes det er skikkelig kjipt.

Men men, jeg må bare ta han som han er....han tar jo mine hengetatter og overflødige kilo også.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

12 cm er faktisk innregnet i det man mener er normalt. Bare til info. Hva du vil med dette innlegget er en helt annen sak...

Skrevet
Jeg har sett sen av og til heilt heilt slapp, da er det en liten cm medhudfold" midt på pungen.....

Har du sett den slapp bare et par ganger??? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Tren opp underlivet ditt eller finn deg en annen mann? Vrient å forstå at du er glad i typen på måten du skriver dette inlegget på.

Skrevet

har hørt om noen som gikk på noen sprøyter av noe slag som skulle få penis til å bli større.. Om dette er sant, er jo en annen sak..

Gjest Gutt92
Skrevet

Det finnes måter å få større penis på som faktisk fungerer, men det er vel neppe penisen hans som er problemet her virker det som. Virker mer som du er utrolig umoden, og ikke er glad i kjæresten din. Ok, 10-12 cm ( hvordan vet du forresten at den er så lang? ) er ganske lite selvom det er innenfor normalen, men musklene dine i underlivet, har vel så mye å si som størrelsen hans.

Så det er ikke HAN det er noe "feil" med, det er like mye deg.Egentlig ikke noe feil med noen av dere, dere passer kanskje bare ikke så bra seksuelt på akkurat det punktet..?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tren masse knipeøvelser, og prøv ut nye og spennende stillinger.

Skrevet

Når man velger en partner vil man dessverre ikke få alle ønsker oppfylt. Hvis pikkstørrelse er såpass viktig at det er et uoverkommelig problem, burde man vel strengt tatt løst dette lenge før man giftet seg. I og med at du sjelden ser at han er slapp, betyr vel det at den virker. Og det er vel det viktigste. Selv lesbiske kan ha et fantastisk sexliv selv om det blir med "slikk og ingenting". Det kunne vært en idè å gå til anskaffelse av en stor dildo som dere kan benytte under leken slik at du får en følelse av å bli fylt opp. En kraftig dildo i fitta, en tunge på klitoris og en finger så vidt innenfor rumpehullet kan gjøre susen. :)

Forstørring av penis er risikabelt. Det er svært stor sannsynlighet for at den ikke virker etterpå. Du må bare akseptere størrelsen hvis du elsker mannen din og vil være trofast.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja seiøst, den hudfolden er vel 1 cm. Men det er jo når den er som slappest lissom.

Jeg satt å spiste da jeg leste dette....mistet nesten matlysten. For å være helt ærlig så tror jeg at sexlysten min hadde blitt betraktelig redusert om jeg viste at min mann hadde sååå liten i slapp tilstand. Det er noe med det lille....det skaper ikke akkurat lyst og begjær..

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes måter å få større penis på som faktisk fungerer, men det er vel neppe penisen hans som er problemet her virker det som. Virker mer som du er utrolig umoden, og ikke er glad i kjæresten din. Ok, 10-12 cm ( hvordan vet du forresten at den er så lang? ) er ganske lite selvom det er innenfor normalen, men musklene dine i underlivet, har vel så mye å si som størrelsen hans.

Så det er ikke HAN det er noe "feil" med, det er like mye deg.Egentlig ikke noe feil med noen av dere, dere passer kanskje bare ikke så bra seksuelt på akkurat det punktet..?

jOA. jeg skjønner deg, men jeg skjønner også henne. Uansett så mye hun trener underlivet, så hjelper ikke det på pikken. Den ser like liten ut uansett...Og noen ganger kan det være turn off å se på en liten erigert penis. En penis som skal vekke det dyriske i kvinner bør se tykk ut, og deilig;)

Det hjelper jo ikke mannen hennes om hun trener muskelen i musa, dersom hun synest den er liten når hun ser på den.

Skrevet

Den er lei TS! men på den annen side visste du vel dette før du giftet deg med fyren?

men det finnes jo flere måter dere kan stimulere hverandre på. vet jo at det sikkert ikke er det samme som følelsen av å bli "fylt opp" men munnsex kan jo funke fint bare for å få deg til å komme liksom.. knulle kan dere gjøre for kosens skyld! :)

Om ikke han føler seg enda mindre av det så kan dere kanskje inkludere dildo/vibrator innimellom som en del av sexen?

Nei huff.. ikke vet jeg.. men om resten av fyren er alt du ønsker deg og enda mer må du jo nesten bare tolerere at pikken hans er tiny! :filer:

Skrevet (endret)

Jeg føler faktisk synd for en mann som har ei dame som må gå klage over størrelsen til pikken hans på en forum. Nei, jeg føler ikke synd for ham for pikken hans, fordi den er faktisk sikkert helt grei.

Det er jo du som har problemer med det? Sex er ikke bare størrelsen til pikken og hvis du ikke kan nyte sexen med mannen din, er det jo leit for deg, men det er ikke bare hans skyld.

Hvordan du har presentert saken virker ganske nedverdigene (i det minst for meg), det virker som om du har ikke særlig omtanke for mannen din.

Hvis du kan leve med det, da lev med det - det er ikke noe han kan gjøre noe med. Hvis du ikke klarer å leve med det - slutt det hele. Ingen fortjener en kone/samboer/kjæreste som snakker sånt om mannen sin på et forum.

Jeg er bare lei av alle de stor-liten sytringene. Omtrent like teit som diskusjoner om noen er vid eller trang.

Endret av mrs_bond
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hansemann_*
Skrevet

Selv om det er anonymt; hvorfor henger du ham ut på nettet?

Gjest Cascabel
Skrevet (endret)

Jeg kan faktisk forstå at man trenger blåse ut litt frustrasjon her, skal det liksom blåses ut til gubben heller?

Vil tro det tar sin tid for stasen reiser seg igjen vis man faktisk sier hva man mener i et litt leit øyeblikk av frustrasjon.

edit:skrivefeil

Endret av Cascabel
Gjest Hegepege
Skrevet
HEhe, stakar,, han har jo komplekser. Og det er greit nok, for den ER virkelig liten.

I mine unge dager hadde jeg sex med en som hadde en stor stor en, aner jo ikke hvor stor, men himmel og hav, den kjente jeg godt.

Mannen min sin btte bitte lille pikk, den merker jeg knapt.

Synes det er skikkelig kjipt.

Men men, jeg må bare ta han som han er....han tar jo mine hengetatter og overflødige kilo også.....

Dette visste du jo når du giftet deg med han, så ikke syt!!!

Når dere har vært sammen en stund så finner man fort ut om det er et problem eller ei, dette er tydeligvis et problem, så hvorfor fortsatte du???

Gjest Golden Girl
Skrevet

Ja, kjærligheten og det som er inni er viktigst. Men det er jo andre ting som setter piff på hverdagen også.

Dere får være kreative og åpne for å eksperimentere.

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan faktisk forstå at man trenger blåse ut litt frustrasjon her, skal det liksom blåses ut til gubben heller?

Vil tro det tar sin tid for stasen reiser seg igjen vis man faktisk sier hva man mener i et litt leit øyeblikk av frustrasjon.

edit:skrivefeil

Det er helt fint å blåse ut og forklare problemet for å få råd, men det hun skriver her er jo ren utdritning uten noen verdi i det hele tatt.

"HEhe, stakar,, han har jo komplekser. Og det er greit nok, for den ER virkelig liten." Jeg synes ikke dette virker som ordene til en person som elsker kjæresten sin og ønsker å få konstruktiv tilbakemelding.

Gjest Cascabel
Skrevet
Det er helt fint å blåse ut og forklare problemet for å få råd, men det hun skriver her er jo ren utdritning uten noen verdi i det hele tatt.

"HEhe, stakar,, han har jo komplekser. Og det er greit nok, for den ER virkelig liten." Jeg synes ikke dette virker som ordene til en person som elsker kjæresten sin og ønsker å få konstruktiv tilbakemelding.

Tenk så kjedelig om vi alle til en hver tid skulle være så himla korrekte?

Den er liten. Han vet det, hun vet det, og vi vet det. Men han vet ikke at vi vet det, og vi vet ikke hvem han er. Jeg ser ikke problemet.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette visste du jo når du giftet deg med han, så ikke syt!!!

Når dere har vært sammen en stund så finner man fort ut om det er et problem eller ei, dette er tydeligvis et problem, så hvorfor fortsatte du???

Nå vet jeg ikke hva som gjelder i dette tilfellet, men alle har ikke sett hverandre nakne eller hatt sex før de gifter seg. Så noen vet ikke dette på forhånd.

Gjest Gjest
Skrevet
Tenk så kjedelig om vi alle til en hver tid skulle være så himla korrekte?

Den er liten. Han vet det, hun vet det, og vi vet det. Men han vet ikke at vi vet det, og vi vet ikke hvem han er. Jeg ser ikke problemet.

Poenget er at innlegget hennes er utelukkende sytende og stiller seg ikke åpent for råd. Hva hjelper det henne egentlig å skrive noe sånt?

Det er som de som skriver i tråder her "jeg er feit og stygg, bla bla bla". Vel, med den innstillingen synes jeg ikke spesielt synd på dem. Når man ikke er villig til å være konstruktiv kan man steke i sitt eget fett for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...