Gå til innhold

faiker du orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å fake som mann må da avsløres? Ingen varm sæd i ansiktet, i fitta eller i munnen. Da må du jo lyve om at du kom uten sprut da? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å fake som mann må da avsløres? Ingen varm sæd i ansiktet, i fitta eller i munnen. Da må du jo lyve om at du kom uten sprut da? :ler:

Veel.. er det langt nok utpå natta med klissvått både her og der og en halvslapp en, så er det nok mulig. Legg til litt alkohol og voila :lol:

Skrevet

Han kan jo bare tisse, da. Væske er væske, liksom... :fnise:

Gjest ønskebarn
Skrevet
Jeg faker ofte orgasme når jeg er alene og onanerer. Bare for å få det overstått liksom.

Snakk om å lure seg selv...hehe :ler:

Skrevet
Nei jeg faker ikke mer, men gjorde det da jeg var yngre - skjønte ikke at jeg laget ris til egen bak på den måten...

mmmmmmmmm.... ris til egen bak....

Skrevet
mmmmmmmmm.... ris til egen bak....

:sjenert:

Skrevet

Jeg har lata som om jeg ikke har hatt orgasme når jeg har det. Teller det? :lur:

(veddemål!)

Gjest glamourgirl
Skrevet

:fnise: Jeg også! Har feika ikke-orgasme:

"Neida" (pust pes hikst) "Jeg kom ikke, du sa jo jeg skulle vente!"

Skrevet

Det skal veldig mye til at jeg kommer, og det skjer så og si aldri. Men det er utrolig godt og nyter det fullt ut for det. Jeg faker ikke, men kommer jo med mange lyder og mannen hører at jeg har det godt. Så jeg faker det ikke, men har det bra likevel:)

Gjest Gjest
Skrevet

Gjorde det en del med første typen min, fordi jeg ble stresset av å ikke få det til og dermed iallfall ikke kom.

Men etterhvert som jeg har blitt bedre kjent med meg selv og klarer stort sett å få til mine egne orgasmer uavhengig av hva mannen gjør/ikke gjør så har jeg sluttet helt med det. Om jeg ikke skulle komme en gang så er det jo ingen krise heller, det er godt likevel!

Kommunikasjon og trygghet på seg selv og partner er vel stikkordet for å slippe å fake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...