Gjest røkke Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 D`et gjør jeg rett som det er. OG ser ingen problem med det. I steden for å såre guben med at "ikke i kveld kjære" så lar jeg det stå til, og så faiker jeg at jeg kommer, gubben er såååå fornøyd og spruten står
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Snakk om ris til egen bak. Hva når du faktisk har lyst på orgasme og han gjør det han tror fungerer fordi du faket?
Gjest røkke Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Snakk om ris til egen bak. Hva når du faktisk har lyst på orgasme og han gjør det han tror fungerer fordi du faket? Nei da, ikke noe problem. JEg har lett for å komme, kommer både 3 og 5 ganger jeg, spesielt når han suger meg, og når han stimulerer Gpungt. Men av og til er ikke lysta der, og da er det greit å bare feike det, så slipper han og bli lei seg iallefall......... Funka fint i 16 år det nå.
Duplex Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Har det funka for deg å feike i 16 år, skulle en nok tro det funker i 16 til. For meg og min ville det ikke funket overhodet; jeg ville følt at uærlighet er mer sårende enn en grei forklaring på hvorfor en ikke er heltent hele tiden. Sannheten har en tendens til å komme for en dag, husk det. Jeg ville ikke hatt like mye glede av, og i samme grad klart å dele gleden ved orgasmer med min kjære om jeg visste at noen av disse stundene var basert på rein løgn.
SMann Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Det hender at jeg har "faket" orgasme (og jeg er mann).
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 jeg faker ikke og har aldri gjort det og kan egentlig ikke skjønne poenget med å gjøre det med en fast kjæreste. (med et ons el en affære blir kanskje noe annet...) etter en 'gutter får faktisk ikke alltid orgasme selv om de kommer'-tråd her inne hvor jeg for første gang innså dette så lar jeg ham kjøre på endel ganger slik han vil for å få størst nytelse. jeg nyter dette også selv om det ikke gir meg orgasme. han har ingen problemer med dette da han vet at jeg heller ikke har noen problemer med det. det det gir meg er spesialbehandling neste gang poenget var vel bare at dersom en vil men den andre ikke vil, men er likevel villig til å gi til den andre personen, så bør vel dette bare være bra?
Honey Bee Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Har ikke faket før siste mannen jeg var sammen med.Jeg har vært åpen om at jeg ikke får orgasme så ofte,men nyter sexen uansett.Krever litt jobbing for at jeg skal få det,og gjerne med litt hjelpemidler.Han fjompen jeg sist var sammen med ble sjalu på leketøyet,og sutret om at jeg ikke trengte han.Herregud!!!Til slutt begynte jeg å fake,men kom til vettet og dumpet han
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Det hender at jeg har "faket" orgasme (og jeg er mann). Hvorfor? Hvorfor gidder man det, liksom?
Gjest trinet Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Nei jeg har aldri faiket, men har heller aldri hatt orgasme.. :gjeiper:
^^Sunny^^ Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Gjorde det EN gang for veldig mange år siden.. Nå er jeg åpen og ærlig med min kjære og faker ikke.. Spesielt ved alkoholinntak kan jeg slite litt, men da sier jeg det som det er .. Det funker ikke i dag
Fluffie Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Faker ikke. Jeg har forklart at det ikke er alltid jeg faar orgasme, og at det hender jeg har perioder hvor det er nesten umulig for meg aa faa orgasme, selv naar jeg fikser meg selv. Han vet ogsaa at sex er godt selv om jeg ikke faar orgasme en gang blant. Han kjenner det paa kroppen min naar jeg faar orgasme, og han ville ikke latt seg lure om jeg proevde aa fake, for jeg tror ikke jeg ville klart aa kopiere en ekte orgasme godt nok.
SMann Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor? Hvorfor gidder man det, liksom? ...fordi jeg var ung, uerfaren og hadde ONS i fylla...og i fylla er det ofte jeg ikke får orgasme...selv om jeg er stiv i mange timer...da var det ofte lettere å "feike" enn å forklare eller at kvinnen desperat skulle gi meg orgasme...og jeg var også litt flau over at det ikke "gikk"...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Jeg faker ofte orgasme når jeg er alene og onanerer. Bare for å få det overstått liksom.
Inwe Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Jeg faker ofte orgasme når jeg er alene og onanerer. Bare for å få det overstått liksom. Hæ? Hvorfor det? Da er det jo bare å slutte.. Gjort det en gang, med en ons, så jeg ble ferdig og kunne gå.. Aldri før, aldri etter.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 ...fordi jeg var ung, uerfaren og hadde ONS i fylla...og i fylla er det ofte jeg ikke får orgasme...selv om jeg er stiv i mange timer...da var det ofte lettere å "feike" enn å forklare eller at kvinnen desperat skulle gi meg orgasme...og jeg var også litt flau over at det ikke "gikk"... Fair, regnet med det var sånn du mente det. Men jeg forstår det fortsatt ikke helt.
^^Sunny^^ Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 Jeg faker ofte orgasme når jeg er alene og onanerer. Bare for å få det overstått liksom. :dåne:
SMann Skrevet 14. mai 2008 #19 Skrevet 14. mai 2008 Fair, regnet med det var sånn du mente det. Men jeg forstår det fortsatt ikke helt. Hva er det du ikke skjønner helt kjære blondine?
Suzy Skrevet 14. mai 2008 #20 Skrevet 14. mai 2008 Nei jeg faker ikke mer, men gjorde det da jeg var yngre - skjønte ikke at jeg laget ris til egen bak på den måten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå