Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestinne
Skrevet

Jeg vaska håret mitt på søndag, og gnikker jeg fingrene i hodebunnen nå, så glinser de. Er dette fet hodebunn?

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Fet hodebunn kan vise seg på mange måter. Noen ganger vises det som flass, andre ganger som hvitt belegg som legger seg under neglene hvis du drar fingrene langs hodebunnen. Glinsende fingre derimot har jeg aldri hørt om.. :) Men jeg er ingen frisør, så jeg skal la det være opp til noen som har peiling med å komme med et endelig svar!

Frisøren min sa til meg her om dagen at man ofte kan føle at man har fet hodebunn hvis håret er for tett og det blir litt klamt oppi der. Jeg har veldig mye hår, så frisøren må klippe vekk mengder på mengder hver gang jeg er hos henne. Og nå, etter å ha vært der før helgen, føles ikke hodebunnen fet lenger, selv om jeg trodde den var det forrige uke.

HEhe, kanskje dette bare var unyttig babbel fra meg, men jeg ble litt pratesjuk ;)

Skrevet

Jeg får alltid glinsende fingre (eller rettere sagt tjukt lag med olje/fett) på fingrene om jeg tar på hodebunnen (spesielt skillen) dagen etter at jeg vasker det, men selve håret er ikke fett for det, så jeg vasker det annenhver dag. Men det føles uansett skikkelig ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...