junibrura Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ble ganske overrasket da jeg prøvde kjolen min for første gang. Kjolen hadde korsettliv og etter stramming satt både den og puppa som støpt! - og jeg er en stor DD. Etter noe tenking blir jeg litt skeptisk til å gå uten bh - det har jeg ikke gjort siden 6. klasse, -s elv om kjolen sitter pent. Jeg har lest her på KG at stroppløs bh ikke sitter noe greit på storbystete jenter og at det dermed er bedre uten. Noen venner har foreslått korsett, men det blir bare for mye når man har korsettliv i kjolen.. Er det noen som har samme problem, - og / eller vet om et godt tips??
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Gå uten. Om det er nok støtte i kjolen, er det jo ikke noe problem Stroppeløse BH/korsett vil uansett ikke gi det noe annet enn form, de løfter ikke. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Først og fremst heldiggris! Stroppløse bh'er sitter ikke pent på noen, hverken mine liten B eller dine. Om kjolen sitter som støpt uten og du føler deg komfortabel så ville jeg gått uten
*Emma* Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bruker og DD/E og hadde korsett i kjolen. Jeg hadde ikke noe annet under (bare truse.) Funket strålende
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bruker og DD/E og hadde korsett i kjolen. Jeg hadde ikke noe annet under (bare truse.) Funket strålende Nå oppfører naturlige pupper seg litt anderledes enn de med silikon/saltvann. Som andre sier så vil ikke stoppløs gi noen støtte så om du ikke har muligheten til bh med stropper så er det like greit å droppe bh.
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hei, Har samme "problem" selv, da jeg prøvde kjolen stappet jeg bh-stroppene nedi kjolen. Kjolen hadde korsettliv og holdt alt på plass uten hjelp av bh'en. Likevel er jeg skeptisk til å ikke bruke noe under, butikkdamen foreslo at jeg skulle se etter stroppeløs, det er noe med tanken på at jeg hvertfall får litt støtte (om enn bare psykisk). Er også DD/E og sliter med å finne en slik bh i butikkene, den skal jo også se litt fin ut når kjolen skal av.....
junibrura Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 Tusen takk for "støttende" svar! Selv om jeg nå har gått til innkjøp av stroppløs bh, så tror jeg faktisk at jeg IKKE kommer til å bruke den. Det ble så klumpete da jeg skulle stramme skikkerlig. OG - takk for komplementer! Vi har alle våre "problemer". Selv skulle jeg ønske at puppestellet var noe mindre i hverdagen og andre dager for den saks skyld.
*Emma* Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Nå oppfører naturlige pupper seg litt anderledes enn de med silikon/saltvann. Som andre sier så vil ikke stoppløs gi noen støtte så om du ikke har muligheten til bh med stropper så er det like greit å droppe bh. Hvorfor skal du dra frem sånne kommentarer i diskusjonen? (Skulle du bare vise at du har lest svarene mine i helt andre diskusjoner ett annet sted? *Himler m øynene*) Det har ikke noe med saken å gjøre? Som du ser av de andre som har svart sier de det samme som meg - (regardless av hva slags pupper de har, jeg har og ei vennine med større pupper enn meg som hadde MS kjole uten bh under.....) med ett godt korsett i kjolen kan man droppe Bh'en. Du svarer jo til og med det samme selv....
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor skal du dra frem sånne kommentarer i diskusjonen? (Skulle du bare vise at du har lest svarene mine i helt andre diskusjoner ett annet sted? *Himler m øynene*) Det har ikke noe med saken å gjøre? Det har i høyeste grad noe med saken å gjøre. Pupper med innlegg har mer spenst og trenger ikke like god støtte som naturlige pupper. Stroppløs kjole er nok ikke det beste valget om man føler at puppene trenger støtte.
*Emma* Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Jeg gjentar: som du ser sier både jeg OG ANDRE at selv store pupper funker uten noe mere hvis kjolen har korsett. SELV de som ikke har innlegg!!! Det hender man har snakket med andre bruder også vet du. Jeg kunne selvfølgelig sagt at jeg mitt svar gjalt både meg og flere andre jeg kjenner som har store pupper (uten innlegg) - men siden TS ikke har studert alle innleggene mine så nøye som deg var det ikke nøvdendig. Og svaret ville blitt det samme uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå