Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så frustrert!!!!!

Jeg er samboer med en likegammel mann, som tilbringer hele sin levetid i sofaen, mens ahn klager på at jeg tar oppvasken, og gjør absolutt alt for ham. rydder, vasker, skifter sengetøy, vasker klær, tar inn alt av tallerkner, vanner blomster, passer kjæledyr, handler, betaler mat, panter flasker, ordner hagen osv osv. og det eneste han gjør er å site på ræven i sofaen å klage på for et helvete jeg er.

han har vært voldelig opptil flere ganger, politi og har vært involvert.

i tilleggdrikker ham ca 5 dager i uken, blir dritsur og kjeftende når han er edru, og oppfører seg som en engel når andre er til stedet.

Jeg vet ikke hva jeg gjør her, ei heller hva f... som feiler meg som er her, men jeg blir så forbanna sliten.... kanskje det er fordi jeg ikke vet bedre..

Noen som kan komme med et oppmuntrende råd??

Vi har vært sammen i 3år, samboere i et halvt, og det har ikkeforandret seg. vært stort sett det samme..

Forrige søndag døde min 17år gamle katt. Jeg har vært lei meg, får bare kjeft, han har det verre enn jeg noen gang kommer til å få det, og jeg sitter nesten i en slags hater-deg-transe mot ham som jeg ikke klarer komme meg utifra..

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Finn døra, gå ut, snu deg ikkje igjen.

Skrevet

Nei, du vet nok ikke ditt eget beste som fortsetter livet med en slik mann.

Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg vekk fra han. Krisesentre pleier være hjelpsomme.

Skrevet

Kom deg vekk, ingen skal ha det slik.

Om du ikke har noen å flytte til , så dra på krisesenteret som en midlertidig løsning.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva stopper deg fra å forlate han? Frykt?

Slike forhold blir aldri bedre, bare verre. Det eneste rette å gjøre er og forlate han og bryte all kontakt. Du setter faktisk ditt liv på spill ved å forbli i det forholdet der.

Det høres nesten merkelig ut at du er frustrert og vil ha råd. Frustrert? Du burde vært livredd og sint! Forsøk å se alvoret i situasjonen din, så forstår du nok at det eneste fornuftige rådet noen kan gi deg er at du må komme deg vekk så fort som mulig. Alt annet er galskap.

Skrevet
Hva stopper deg fra å forlate han? Frykt?

Slike forhold blir aldri bedre, bare verre. Det eneste rette å gjøre er og forlate han og bryte all kontakt. Du setter faktisk ditt liv på spill ved å forbli i det forholdet der.

Det høres nesten merkelig ut at du er frustrert og vil ha råd. Frustrert? Du burde vært livredd og sint! Forsøk å se alvoret i situasjonen din, så forstår du nok at det eneste fornuftige rådet noen kan gi deg er at du må komme deg vekk så fort som mulig. Alt annet er galskap.

takker masse fra svar fra dere alle.

Jo selvfølgelig er jeg sint. veldig redd for å være alene tror jeg, jeg vet ikke. skal snart reise på sommerferie i over en mnd, men vet ikke mer om hva når jeg kommer hjem igjen. Har sett etter leilighet, men så bare ombestemmer jeg meg igjen.....

Skrevet

HVIS dette ikke er tull, ring politiet! Få han fjernet.

Høres ut som det er normalt at man drikker 5 dager pr uke samt slår partneren sin? Jeg tror nok jeg hadde vært mer enn frustrert ja.

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Hei ! Forstår deg godt jeg. Det er ikke lett å gå selv om alt tilsiser at du skal det. Første skritt ut er kanskje det at du skrev dette innlegget? Planlegg godt før du flytter fra ham. Du vet nok at dette ikke er slik du vil at resten av livet ditt skal være tror jeg. Lykke til!

Gjest fruit
Skrevet
Jo selvfølgelig er jeg sint. veldig redd for å være alene tror jeg, jeg vet ikke.

Finner det merkelig at du ikke engang vet om du er redd for å være alene eller ikke. Håper du ikke bare leter etter svake punkter hos deg selv, for å rakke deg selv ned?

Jeg syns du skal være redd for å være sammen med denne mannen, og ikke for å være alene for d3eg selv. Skulle ensomhet plage deg etter du har ryddet denne fysakken ut av livet ditt, vil sikkert venner og familie tre støttende til.

En skal ikke fortsette et skadelig forhold kun fordi en ikke vil være alene.

Til ditt første innlegg må jeg spørre; får du mye ut av å behandle en mann som et funskjonssvakt guttebarn? De fleste av dine gjøremål burde du gi til din mann, det ville gjerne hjelpe på humøret hans om du viste han at du tenker på han som noe annet enn et barn?

Gjest samson
Skrevet

Som mann blir jeg stadig forbløffet hvor lang tid det tar før jenter og kvinner forlater slike gubber.

Er åpenbart ikke mye mulighet for hverken samtale eller diskusjon høres det ut som, og er vel liten tvil om at du fortjener bedre!

Skrevet (endret)
Jeg er så frustrert!!!!!

Jeg er samboer med en likegammel mann, som tilbringer hele sin levetid i sofaen, mens ahn klager på at jeg tar oppvasken, og gjør absolutt alt for ham. rydder, vasker, skifter sengetøy, vasker klær, tar inn alt av tallerkner, vanner blomster, passer kjæledyr, handler, betaler mat, panter flasker, ordner hagen osv osv. og det eneste han gjør er å site på ræven i sofaen å klage på for et helvete jeg er.

han har vært voldelig opptil flere ganger, politi og har vært involvert.

i tilleggdrikker ham ca 5 dager i uken, blir dritsur og kjeftende når han er edru, og oppfører seg som en engel når andre er til stedet.

Jeg vet ikke hva jeg gjør her, ei heller hva f... som feiler meg som er her, men jeg blir så forbanna sliten.... kanskje det er fordi jeg ikke vet bedre..

Noen som kan komme med et oppmuntrende råd??

Vi har vært sammen i 3år, samboere i et halvt, og det har ikkeforandret seg. vært stort sett det samme..

Forrige søndag døde min 17år gamle katt. Jeg har vært lei meg, får bare kjeft, han har det verre enn jeg noen gang kommer til å få det, og jeg sitter nesten i en slags hater-deg-transe mot ham som jeg ikke klarer komme meg utifra..

Krisesenter er et veldig godt tips. Der kan man få hjelp til å roe seg ned litt, tenke seg om og til å ordne praktiske ting.

Mange blir mer voldelige for hver gang. Du burde ha noen sammen med deg når du går fra ham, og/eller dra rett på krisesenter. Du kan ringe .

Endret av utlendingen
  • 4 måneder senere...
Gjest TittTitt
Skrevet

Har du komt deg vekk fra denne psyko-mannen??

Gjest Gjesten fra Hæ-tråden
Skrevet

Jeg lurer også på hvordan det går med Lise_ nå.

Gjest missLady
Skrevet

I en annen tråd hun har startet kaller hun han ekssamboer, så virker som hun dro fra han :)

Gjest gjest fra Hæ-tråden
Skrevet
I en annen tråd hun har startet kaller hun han ekssamboer, så virker som hun dro fra han :)

Jøss, da har hun sannelig handlet raskt ja.

Må se om jeg finner den tråden da.

Husker så godt jeg satt her ei natt og var veldig fortvila og bekymret for henne.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...