Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider.

Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har hørt mange god-ord om "Torunns Drømmekjoler" i Ålesund.

Der kan man få sydd selskapskjoler eller brudekjoler etter mål.

Det skal visstnok holde dersom du har et bilde av kjolen.

Dersom du googler på Torunns drømmekjoler - så vil du finne henne. Lykke til ! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider.

Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger.

Tror du kan gå til en skredder og ta med deg bilde av kjolen, så syr han/hun en lignende.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. :) Skal prøve å ta med bilde (som jeg forsåvidt bare har..... fysisk. Finner ikke kjolen på nettet) til en skredder, og høre pris osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...