Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider. Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Har hørt mange god-ord om "Torunns Drømmekjoler" i Ålesund. Der kan man få sydd selskapskjoler eller brudekjoler etter mål. Det skal visstnok holde dersom du har et bilde av kjolen. Dersom du googler på Torunns drømmekjoler - så vil du finne henne. Lykke til !
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider. Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger. Tror du kan gå til en skredder og ta med deg bilde av kjolen, så syr han/hun en lignende.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar. Skal prøve å ta med bilde (som jeg forsåvidt bare har..... fysisk. Finner ikke kjolen på nettet) til en skredder, og høre pris osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå