Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider. Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Del Skrevet 14. mai 2008 Har hørt mange god-ord om "Torunns Drømmekjoler" i Ålesund. Der kan man få sydd selskapskjoler eller brudekjoler etter mål. Det skal visstnok holde dersom du har et bilde av kjolen. Dersom du googler på Torunns drømmekjoler - så vil du finne henne. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Del Skrevet 14. mai 2008 Vis oss kjolen da......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har sett en designerkjole som jeg har forelsket meg totalt i. Dessverre går det ikke an å få tak i den lenger...... Har prøvd eBay, finn.no og mange andre nettsider. Har bilde av kjolen, så vurderer å få den lagt av en designer. Er det dyrt? Kjolen er egentlig ganske enkel, ingen detaljer. Noen som vet om dette er mulig? Bor forresten i Stavanger. Tror du kan gå til en skredder og ta med deg bilde av kjolen, så syr han/hun en lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar. Skal prøve å ta med bilde (som jeg forsåvidt bare har..... fysisk. Finner ikke kjolen på nettet) til en skredder, og høre pris osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå