Humptihum Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjører Firefox i Ubuntu, og pleier ofte å lese forumtråder på KG i tab-vinduer, som jeg åpner med høyre museknapp. Men i blant når jeg klikker med høyre museknappen hender det helt andre saker, for eksempel åpner det seg vinduer der jeg kan legge til siden i favoritter, og andre ting. Dette hender kun i KG. Det hender også sånt som ikke fins i høyre-museknapp-menyen overhodet (husker ingen eksempler akkurat nå). Noen som har en forklaring?
Reven Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjører Firefox i Kubuntu (KDE-desktop, men ellers det samme som Ubuntu) og har aldri opplevd noe rart her på KG. VG så derimot merkelig ut og oppførte seg ennå verre, helt til jeg oppgraderte til Hardy Heron og dermed til Firefox 3. Oppgardering anbefales om du ikke alt har gjort det.
Humptihum Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjører Firefox i Kubuntu (KDE-desktop, men ellers det samme som Ubuntu) og har aldri opplevd noe rart her på KG. VG så derimot merkelig ut og oppførte seg ennå verre, helt til jeg oppgraderte til Hardy Heron og dermed til Firefox 3. Oppgardering anbefales om du ikke alt har gjort det. Har oppgradert, det var da merkelighetene begynte! Men foruten slike småting er jeg veldig fornöyd med Hardy, så jeg mener ikke å klage
Transmogrifier Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Har oppgradert, det var da merkelighetene begynte! Men foruten slike småting er jeg veldig fornöyd med Hardy, så jeg mener ikke å klage Kan det være GNOME? Jeg bruker nyeste Gnome i arch linux nå, og hadde merkelig oppførsel av vinduer, terminalen ble fylt av tekst, osv, lurte på om det hadde noen sammenheng med flash, fordi det hendte når jeg hadde youtube oppe. Samtidig så forsøkte jeg å sette opp fildeling over ssh, så jeg fikk litt bange anelser om det var inntrengere som kødda med pc-en min. Hallusinasjoner, kanskje? Ellers må jeg si jeg var mer fornøyd med Linux Mint (var mer n00b vennlig), enn jeg var med Hardy Heron (som forøvrig burde hett Horny Hornet ) Endret 14. mai 2008 av Transmogrifier
Gjest En annen mann Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Høres ut som om det kun er mozilla som tuller med deg med mindre du også opplever andre problemer når du ikke bruker mozilla. Forsøk å avinstallere mozilla 3, deretter installerr du den nyeste moziall 2.xx du kan finne. Så får man smøre seg med tålmodighet til det kommer en helt stabil mozilla 3 for linux/gnome.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjører Firefox i Ubuntu, og pleier ofte å lese forumtråder på KG i tab-vinduer, som jeg åpner med høyre museknapp. Dette løser sannsynligvis ikke problemene dine, men. En mye enklere måte å åpne en link i nye tab'er på, er å holde nede ctrl, og klikke med venstre museknapp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå