Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter å ha vært Madonna-fan siden tidlig 80-tall er det jammen på tide å få med seg en konsert, og nå skal hun på turné!!

Men hun spiller selvfølgelig ikke i norden, så jeg regner med at det blir en Londontur på meg i september.

Men hvordan får jeg tak i billetter? Noen som vet om en seriøs aktør jeg kan kjøpe billetter gjennom?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Madgefan
Skrevet
Etter å ha vært Madonna-fan siden tidlig 80-tall er det jammen på tide å få med seg en konsert, og nå skal hun på turné!!

Men hun spiller selvfølgelig ikke i norden, så jeg regner med at det blir en Londontur på meg i september.

Men hvordan får jeg tak i billetter? Noen som vet om en seriøs aktør jeg kan kjøpe billetter gjennom?

Livenation er safe, el ticketmaster.co.uk. Eventim.de for konsertenei Tyskland, ticketnet.fr i Paris..

Ellers selger de pakker hos reisefeber.no og zolong.no. Første gang jeg så Madonna kjøpte jeg en slik pakke hos reisefeber, fikk veldig bra billetter i Paris i 2004!

Denne gangen har jeg sikret meg gode billetter gjennom ICON's(offisielle fanclub'en) presale!

(Vil du betale agentpriser, så er det viagogo og stubhub som gjelder.. Men dyrt blir det! ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...