Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Etter å ha vært Madonna-fan siden tidlig 80-tall er det jammen på tide å få med seg en konsert, og nå skal hun på turné!! Men hun spiller selvfølgelig ikke i norden, så jeg regner med at det blir en Londontur på meg i september. Men hvordan får jeg tak i billetter? Noen som vet om en seriøs aktør jeg kan kjøpe billetter gjennom?
Gjest Madgefan Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Etter å ha vært Madonna-fan siden tidlig 80-tall er det jammen på tide å få med seg en konsert, og nå skal hun på turné!! Men hun spiller selvfølgelig ikke i norden, så jeg regner med at det blir en Londontur på meg i september. Men hvordan får jeg tak i billetter? Noen som vet om en seriøs aktør jeg kan kjøpe billetter gjennom? Livenation er safe, el ticketmaster.co.uk. Eventim.de for konsertenei Tyskland, ticketnet.fr i Paris.. Ellers selger de pakker hos reisefeber.no og zolong.no. Første gang jeg så Madonna kjøpte jeg en slik pakke hos reisefeber, fikk veldig bra billetter i Paris i 2004! Denne gangen har jeg sikret meg gode billetter gjennom ICON's(offisielle fanclub'en) presale! (Vil du betale agentpriser, så er det viagogo og stubhub som gjelder.. Men dyrt blir det! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå