Gå til innhold

jeg er en av de heldige -

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

jeg har funnet HAN, faktisk for mange år siden allerede---

Men han har barn med ei annen og velger å bli der pga dem, noe jeg respekterer fullt ut. OG vil ikke "kreve" noe av ham(innbærer at vi ikke har noe forhold).

Grunnen til at jeg likvel er Lykkelig vet at jeg har en som Elsker meg (dypt, virkelig og inderlig) og som jeg elsker dypt, inderlig og virkelig. Jeg vet at han Allitd har vært og vil være der for meg,(dette er noe som har vokst seg større med årene vi har kjent hverandre, og som er gjensidig) og jeg vet at jeg nå får oppleve og har opplevd noe mange kanskje aldri opplever. nemlig ekte kjærlighet :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men han har barn med ei annen og velger å bli der pga dem, noe jeg respekterer fullt ut. OG vil ikke "kreve" noe av ham(innbærer at vi ikke har noe forhold).

Grunnen til at jeg likvel er Lykkelig vet at jeg har en som Elsker meg (dypt, virkelig og inderlig) og som jeg elsker dypt, inderlig og virkelig. Jeg vet at han Allitd har vært og vil være der for meg,(dette er noe som har vokst seg større med årene vi har kjent hverandre, og som er gjensidig) og jeg vet at jeg nå får oppleve og har opplevd noe mange kanskje aldri opplever. nemlig ekte kjærlighet :rødme:

Hvordan er livet i den rosa boblen da?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

hehe :P

Kall det hva du vil du :)

jeg bare understreker at kjærlighet kan ha mange former

Gjest Gjest
Skrevet

Du sier at han har valgt å være der for henne, og deres barn.

Da er han der ikke for deg.

Finne en egen, er mitt råd.

Skrevet

Jo kjærligheten har mange former, men jeg tror ikke jeg ville ha stolt på at dette var ekte kjærlighet. Fra din side er det nok det, men hadde han elsket deg så hadde han nok gått fra henne som han sannsynligvis elsker enda høyere enn deg.. Sorry!!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan oppsto disse tankene?

Helt fjærn eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Beklager å måtte pirke borti boblen din, men hvis han virkelig hadde elsket deg hadde han kuttet ut kjæresten sin og kommet til deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Han elsker deg sikkert dypt og inderlig hvis han sier det, men han elsker nok kona si enda mer dypt og inderlig siden han blir hos henne :jepp:

Skrevet

Jeg har og en sånn en. Aldri vært i forhold, men vet at jeg har en sjelevenn for livet.

Fint det!

Det hindrer ikke at livet går videre og at man treffer nye.. Alt er i en liten unik minneboks som gjør livet stadig rikere og fint!

Gjest Gjest
Skrevet

for mange år siden?

når fikk han barn med en annen da? nå nylig? eller for mange år siden?

har han alltid vært der for deg? ehh, hvordan? har han vært utro mot samboeren sin i mange år?

vokst seg større med årene dere har kjent hverandre? ehh, hvordan?

du kan da ikke ha innbilt deg alt dette? :lete:

altså, du må våkne snart jenta! som andre her sier.. hadde han elsket deg inderlig, hadde han nok gått fra DEM nå, og giftet seg med DEG!

bruk hjernen din, ellers så sover den vel bare videre. da kan du risikere å bli i drømmeverdenen din for evig, og innbiller deg ting pga hjernen din sover.

Skrevet

Her er det jammen mye reflekterte, erfarne og voksne mennesker - lenge leve KG's mangfoldige og kloke gjestegjeng :ironi:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville følt meg heldig om jeg var forelsket i en jeg ikke fikk. Men om ts føler seg heldig, så er jo det hennes sak.

Gjest kvinnegjesten
Skrevet

Jeg tror du kanskje bør spørre deg selv om hvorfor du velger å romantisere dette forholdet som noe vakkert og stort. Er det en grunn til at du ikke tør å gå inn i et ekte forhold selv? Finnes det en grunn for at du ikke skal kunne kreve litt mer enn dette? Ekte kjærlighet tviler jeg på at det er. Isåfall elsker du en veldig feig mann. Kjærlighet kommer i mange former helt klart. I dag er det heldigvis ikke sånn at en kvinne med et barn lider noen nød om mannen går fra henne. Hele vårt samfunn er designet sånn at man kan få sin elskede tross mye motgang. Tror du har lest litt mange kjærlighetsromaner jeg :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...