Søtpotita Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte ei gul bukse frå Bikbok idag, og Bikbok-jenta fortalte at dei hadde hatt i rosa også. Såg tilfeldigvis ei med denne buksa på rett etterpå og eg likte den kjempegodt! Nokon som har sett at dei fortsatt har denne inne nokon plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 14. mai 2008 #2 Del Skrevet 14. mai 2008 Kjøpte ei gul bukse frå Bikbok idag, og Bikbok-jenta fortalte at dei hadde hatt i rosa også. Såg tilfeldigvis ei med denne buksa på rett etterpå og eg likte den kjempegodt! Nokon som har sett at dei fortsatt har denne inne nokon plass?? vett ikje om det desverre. kjøpte min gule bik bok bukse i riga jeg da;D digger den:D<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sizzy_* Skrevet 14. mai 2008 #3 Del Skrevet 14. mai 2008 Yes såg den på Bik Bok i Åsane, Bergen! Men no veit jo ik jeg kor du er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mai 2008 Yes såg den på Bik Bok i Åsane, Bergen! Men no veit jo ik jeg kor du er da.. Takk for svar begge to! Eg er i Oslo, så eg kjem meg ikkje til Bergen med det fyrste Men bra å høyra at dei endå har dei inne iallfall! Fant nokre på Oslo City idag, men sjølvsagt ikkje i min størrelse (M). Eg gledar meg til å ta i bruk min gule også, mari4ever går den mykje ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå