Gå til innhold

JIPPI, jeg har fått meg 100% stilling!

Tjorven

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjeden for noen dager siden, og har fått hint om det lenge før det, men nå er altså alt helt fastsatt… Jeg begynte i 60% i januar i en veldig spennende bedrift. Hun jeg jobber sammen med gav meg tidlig beskjed om at hun ønsket å trappe ned etterhvert, men jeg hadde aldri trodd det skulle skjedd så fort…

Før jul hadde jeg en tragisk jobb med medarbeidere som var opptatt av kun seg selv og ikke ønsket å skape noe godt arbeidsmiljø. Etter mye om og men sluttet jeg der og fikk altså denne jobben jeg har nå etter noen måneder! Dette var faktisk det eneste intervjuet jeg var på av sikkert 40-50 søknader. Gjett om jeg var glas da jeg fikk jobben!?!

Og nå….ja, nå begynner jeg altså i 100% stilling rett over sommeren. Utrolig deilig følelse og ikke minst godt å ha en jobb det er spennende å gå til hver eneste dag!

…bare noen gledestanker fra meg som slet litt på jobbfronten før jul….

:hoppe::Hehe::hoppe::Hehe::hoppe::Hehe::hoppe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Det er virkelig en stor lettelse, og ikke minst deilig når ting ordner seg til slutt etter så mye styr jeg har vært igjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å ha noe å kose seg over og glede seg til da!!

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere

Tusen, tusen takk! Du kan tro jeg er lykkelig nå, og ikke minst lettet!!! (Og gleder meg ennå mer til å dra på Hurtigruta-tur med jobben...) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...