Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke max 6000 på min brudekjole samt sko. Vil ha det enkelt og ikke slep, slør osv. Er dette en realistisk sum?

Jeg vet at mange i utgangspunktet skal leie kjole, men ender opp med å kjøpe. Noen som har anbefalinger om hvor man kan leie kjole i Trondheimsområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler absolutt brudesalongen på Heimdal.

Har selv kjøpt fra Excellent i Innherredsveien, og er godt fornøyd med dem! Kanskje ikke det største utvalget, men god hjelp!!!!!!!

Er ikke fornøyd med Frøken Frue

Skrevet
Jeg har tenkt å bruke max 6000 på min brudekjole samt sko. Vil ha det enkelt og ikke slep, slør osv. Er dette en realistisk sum?

Jeg vet at mange i utgangspunktet skal leie kjole, men ender opp med å kjøpe. Noen som har anbefalinger om hvor man kan leie kjole i Trondheimsområdet?

Hvis du er åpen for å kjøpe en brukt kjole, - gå inn på Finn.no. Det ligger i underkant av 2000 kjoler der til under 5000,-. Det gjorde jeg - jeg fikk: kjole, tiara, slør, smykker, sjal, veske osv til 5000,- Kjolen var brukt i 12 timer - like fin- og kostet 13000,- ny.

Man kan finne mange kjoler under 5000,- også. Det er veldig vanskelig å få solgt brukte kjoler så prut!!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...