Gå til innhold

Kjoler.. Alt nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Lille meg har havnet oppi et bittelite luksusproblem..

Jeg har da funnet min drømmekjole!

Den kan dere se her: http://www.marysbridal.com/bridal/5130.htm

Mange vil nok synes at det er alt for mye av det gode osvosv.. Men JEG liker den.

Jeg har vær i kontakt med Evitabrud her i Norge ang denne kjolen..

For det første: jeg er lita og stutt, og er rundere over magen enn andre steder. Men dette skulle ikke være noe problem. Det går nemlig fint ann å sy den litt inn her og der :) Og det aller beste: Den blir til å koste meg ca 5000 kroner!!!!!! Helt ny!!

Så var det dette med å prøve kjoler da.. Min mor kommer nedover første uka i juli på besøk. Da skal vi nok dra å titte på kjoler. Dessverre er det nok veldig lite kjoler igjen da, men det skader jo ikke å se.

Så til problemet: Bør jeg bestille kjolen? Jeg må besille den før 1.august siden den går ut av produksjon når den nye kolleksjonen kommer... Jeg vilvilvil!!!! Og dersom det skulle vise seg at den absolutt ikke passer meg, så kan jeg jo alltids selge den videre?

Jepp, litt av et luksusproblem...

Klem fra Kosepia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke vente med å bestille kjolen til etter at du og din mor har vært og sett på kjoler da?

Så får du prøvd kjoler som har samme fasong, for å se om den passer deg, osv....

Og SÅ kan du jo bestille kjolen.

Det var en kjemoenydelig kjole, forresten.

*klem*

Skrevet

Hihi

Jo, det var egentlig det jeg tenkte.

Også skal jeg jo til England i sommer.. Kanskje jeg bare skulle titte lit der også...

Og ja, den ER nydelig ;)

*klem*

Skrevet

Knall fin kjole :P

Prøv kjoler i samme fasong, så du vet om fasongen kler deg, før du bestiller..

• 5 uker senere...
Skrevet

Kjempefin kjole....

Hva ble det til???

Skrevet

Hei på dere :)

Er fortsatt sikker på at det er kjolen i mitt liv! Har vært mye i kontakt med evitabrud.no og hun mener at jeg skal fint kunne bruke en slik kjole, selv om jeg er litt rundt.

(Blir jo selvfølgelig litt paff når det står alle steder at er du litt rund, så å du ha lange ermer og v-fasong osvosv på kjolen...)

Mamma kommer neste uke, så da blir det nok litt titting på brudekjoler. og selvfølgelig litt prøving og slikt. Hun gleder seg like mye som jeg :D

Og jeg kommer nok til å bestille denne kjolen :D

Klem fra Kosepia

Gjest Tabby
Skrevet

Kjolen var bare nydelig! Kan godt tenke meg du falt for den ja, og prisen var jo flott også. Men som de andre sier, det kan være greit å prøve kjoler i samme fasong, for å se om du kler det, og er du fornøyd er det jo bare å bestille :D

Skrevet

har ikke begynt å se etter kjole ennå jeg. setter vel igang etter ferien tenker jeg. :blunke:

• 2 måneder senere...
Skrevet
Hei!!

Klem fra Kosepia

Ohh.....drop dead gorgeous!!! Nydelige kjoler alle sammen (måtte så klart klikke meg bakover)

Men jeg lurer, skal du bestille den fra utlandet?? Eller får du den fra brudesalong her i Norge?! Prisen var jo meeget overkommelig med tanke på at den er klin ny - men, hva med TOLL???? Man må jo betale toll for varer over en viss pris....og hva blir tollen for en slik kjole til den prisen?!

Eller tar jeg feil...?

Scorpina

Skrevet
Hei!!

Lille meg har havnet oppi et bittelite luksusproblem..

Klem fra Kosepia

WOW! Drop dead gorgeous kjole du har funnet deg!! :) Og, den var over hodet ikke "dill-dallet" Nydelig rett og slett!! Men, det jeg lurer på....hva med TOLL når du bestiller fra utlandet?! Eller, får du kjolen sendt til en brudesalong eller...?! Jeg mener at man må betale toll for varer fra utlandet og hva blir tollen for en kjole til den prisen?!

...eller tar jeg helt feil?

Scorpina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...