Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Simpsons
Skrevet

Jeg har et problem. Jeg presterte å bli forelska i kompisen til kjæresten min, og han i meg. Det endte dessverre med litt kyssing, noe jeg har grusomt dårlig samvittighet for. Jeg er et råttent menneske som gjorde det, så jeg trenger ingen moralpreken.

Plutselig mistet han interessen og ignorerte meg til den store gullmedalje. Nå har han funnet seg ei anna han liker. Jeg har også sagt til han at jeg ikke føler noe mer. Problemet er at det er ikke sant. Jeg vil så gjerne komme over hele greia og leve videre sammen med min fantastiske kjæreste. Men jeg greier ikke slutte å tenke på denne idioten, som både løy og fikk meg til å føle meg så dum. Selv om jeg ikke har noe tro på at vi kunne fungert sammen i et forhold.

Hvordan glemme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har et problem. Jeg presterte å bli forelska i kompisen til kjæresten min, og han i meg. Det endte dessverre med litt kyssing, noe jeg har grusomt dårlig samvittighet for. Jeg er et råttent menneske som gjorde det, så jeg trenger ingen moralpreken.

Plutselig mistet han interessen og ignorerte meg til den store gullmedalje. Nå har han funnet seg ei anna han liker. Jeg har også sagt til han at jeg ikke føler noe mer. Problemet er at det er ikke sant. Jeg vil så gjerne komme over hele greia og leve videre sammen med min fantastiske kjæreste. Men jeg greier ikke slutte å tenke på denne idioten, som både løy og fikk meg til å føle meg så dum. Selv om jeg ikke har noe tro på at vi kunne fungert sammen i et forhold.

Hvordan glemme?

HEI mulig det går bra å tenke som jeg gjør. ta innover følelsene du har kjenn på dem ,men ikke dvele på dem .poenget er å fokusere på det du har .altså din kjærest, da får du mer av det , ikke fokusere på det du ikke har, da får du mer av det også. altså ingen kjærest. det er litt vaskelig i begynnelsen men det går helt sant, ved å legge ....prøve,, å legge følelsene på det du har .det går til slutt.

Skrevet

Hvordan glemme?

Jeg tror at grunnen til at han ignorerte deg etter kysse episonden, er fordi han fikk veldig dårlig samvittighet, ovenfor kameraten sin. Han fant sikkert ut at det var bedre å ignorere deg, og vise null interesse, slik at det ikke skulle utvikle seg, noe mer mellom dere. Han har nok bare bestemt seg for å se fremover, og derfor funnet seg en annen å gi oppmerksomhet til.

Det beste for å glemme, er å ikke se den personen over en tid. Tenk hvor lei seg kjæresten din ville blitt, hvis han visste at du likte kameraten hans så godt som du gjør. Tenk på alt det fine du har med kjæresten din, og prøv å hent frem de følelsene du en gang hadde for han. Du skriver at du har en fantastisk kjæreste, prøv å tenk litt mer over hvorfor du er sammen med han. Prøv å fokuser på de positive tingene, og så tror jeg at du med tiden glemmer han andre. Ta tiden til hjelp, så blir nok alt så mye bedre :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...