Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal nå invitere han jeg er forelsket i på besøk... Hvis han sier ja, bør jeg ha noe å tilby han? Mat, frukt, is eller noe? Han vet nok at jeg er forelsket i han, å han har sagt han ikke har tid til et forhold, han har mye som opptar han både med jobb og hobbyer. Men vi har en god tone når vi treffes ute og vi har kontakt. Jeg har spurt om han vil ha besøk til det har han sagt at det passer bedre med besøk når han har komt inn i huset han holder på å bygge...
Alice Ayres Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje noe å drikke, kaffe eller brus? I tillegg til dette kan du jo ha noe lettvint på lur, som kjeks eller ost eller chips? Jeg anbefaler mat som ikke krever stor konstentrasjon. Er ikke så lett å spise og å være forelsket samtidig.
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Siden han har sagt at han ikke har tid til et forhold, virker han ikke overvettes interessert, så da hadde jeg ihvertfall ikke lagt opp til det store, romantiske måltidet. Hadde satset på chips og dip og brus, evt øl.
Gjest Jente37 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Siden han har sagt at han ikke har tid til et forhold, virker han ikke overvettes interessert, så da hadde jeg ihvertfall ikke lagt opp til det store, romantiske måltidet. Hadde satset på chips og dip og brus, evt øl. Signerer denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå