Gå til innhold

Lek i bryllupet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe.. Syns jeg ser dette for meg! :fnise:

Har vært borti en annen "lek". Her går alle kvinnene å kysser/klemmer på brudgommen når bruden er ute av rommet. Og omvendt når brudgommen er ute. (dette skjer mens man sitter ved bordet)

Noen som har andre leker?

Hva var det som morsomt med dette? skjønte det ikke helt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ta slikke leken når dere først er i gang?

Når ble det fritt frem for trolling på KG?

Halla, Gjest. Har korstoget ditt etter "rettferdighet" ført til at politivirksomheten din har smittet over på andre fora enn Ris, ros og tips? Ja, du har helt rett, vi burde sørge for at denne tråden blir slettet, og trådstarter bannlyst på livstid! :ironi: Vi har vel fått med oss nå at du synes reglene er på trynet, og vi skjønner at du bruker alle mulige tråder til å vise oss hvor inkonsekvent håndteringen er. Det er allikevel en rød tråd i innlegg som blir redigert og ikke. Du finner kanskje ikke de virkelige reglene skrevet ned, og de kan variere litt fra moderator til moderator, men om du er smart, så finner du ut hvordan de blir praktisert. Det er en sammenheng, en av dem er forfordeling av registrerte mtp hva som godtas av tullball. Så, tilbake til saken:

Det kunne kanskje vært en ide å kjenne på hendene til kvinnene med bind for øynene? 10 poeng til mannen om han finner det ut ved å kjenne på kvinnens hånd, 5 poeng til mannen om han finner det ut når kvinnen tar på ham, og ørefik om han overhodet ikke finner det ut, samt 10 minuspoeng for å ha såret dama si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at ved et bryllup kunne man hatt en lek hvor man skal kjenne igjen sine koner med bind foran øya.At damene står på et bord og mennene stikker hodet sitt oppunder kjolen og stryker med ansiktet mot lårene og underlivet på hver enkelt av damene for se om de kjenner igjen sin kone:Hadde det vært en aktuell lek?

Høres mer ut som et utdrikkingslag etter min mening.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...