Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har nettopp tatt med samboeren hjem til foreldrene mine for første gang, hvor min mor i ettertid har omtalt han som svigermors drøm til meg :rødme: Jeg er så stolt av det og har så lyst til å fortelle sambo om det. Men er det en negativ ting for gutter å bli omtalt som svigermors drøm, slik at jeg bør la være? Han liker forresten ikke bli kalt søt..(selv om han er det) men liker å se på seg selv mer som en barsk en som spiser mye blodig biff (sånn type maskulint sant vel)
angeleyes Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Tror han ville sette pris på å høre det uansett jeg. Det kan jo tolkes på mange måter. Si at han sjarmerte moren din i senk. Da går det ikke utover machomannen i ham.
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Det er vel hyggelig å få høre at han gjorde et godt inntrykk på svigermor?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Skikkelig mannfolk tåler å være søte. Og å være svigermors drøm
Poison Ivy Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Et bedre kompliment fra svigermor kan han jo ikke få, så han bør jo bli smigret !
Gjest Chrissy82 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Han kommer til å bli kjempeglad når han får vite det!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Akkurat uttrykket "svigermors drøm" bærer jo med seg litt tøffelassosiasjoner som moren din sannsynligvis ikke mente, men som samboeren din kanskje kan legge i det? Kan du ikke si at moren din likte ham kjempegodt?
Gjest samson Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Ser hvertfall ingenting negativt i å fortelle han dette, hadde tatt det som ett kompliment selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå