Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nettopp tatt med samboeren hjem til foreldrene mine for første gang, hvor min mor i ettertid har omtalt han som svigermors drøm til meg :rødme:

Jeg er så stolt av det og har så lyst til å fortelle sambo om det. Men er det en negativ ting for gutter å bli omtalt som svigermors drøm, slik at jeg bør la være? Han liker forresten ikke bli kalt søt..(selv om han er det) men liker å se på seg selv mer som en barsk en som spiser mye blodig biff (sånn type maskulint sant vel)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han ville sette pris på å høre det uansett jeg. Det kan jo tolkes på mange måter. Si at han sjarmerte moren din i senk. Da går det ikke utover machomannen i ham. :fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er vel hyggelig å få høre at han gjorde et godt inntrykk på svigermor?

Gjest Gjest
Skrevet

Skikkelig mannfolk tåler å være søte. Og å være svigermors drøm ;)

Skrevet

Et bedre kompliment fra svigermor kan han jo ikke få, så han bør jo bli smigret !

Skrevet

Han bør jo bare føle seg smigret av dette :)

Gjest Chrissy82
Skrevet

Han kommer til å bli kjempeglad når han får vite det!!

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat uttrykket "svigermors drøm" bærer jo med seg litt tøffelassosiasjoner som moren din sannsynligvis ikke mente, men som samboeren din kanskje kan legge i det? Kan du ikke si at moren din likte ham kjempegodt? :)

Gjest samson
Skrevet

Ser hvertfall ingenting negativt i å fortelle han dette, hadde tatt det som ett kompliment selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...