Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare tipse dere som sliter med trøblete kombinasjonshud om en veldig bra serie fra Gatineau som heter Moderactive.

Selv bruker jeg rens, toner, dagkrem, nattkrem og rensemaske fra denne serien.

Jeg har alltid slitt med en hud som blir tørr og blank om en annen + småkviser, og dette er de beste produktene jeg har prøvd, og tro meg, jeg har prøvd mange opp gjennom årene!

Du får den på Strawberrynet til en rimelig penge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil bare tipse dere som sliter med trøblete kombinasjonshud om en veldig bra serie fra Gatineau som heter Moderactive.

Selv bruker jeg rens, toner, dagkrem, nattkrem og rensemaske fra denne serien.

Jeg har alltid slitt med en hud som blir tørr og blank om en annen + småkviser, og dette er de beste produktene jeg har prøvd, og tro meg, jeg har prøvd mange opp gjennom årene!

Du får den på Strawberrynet til en rimelig penge :)

Takk for bra tips:D

Skal prøve de neste gang da:) jeg har ikke tørr hud i kinnene, bare normal, har ikke kviser, men er veldig blank i t-zonen. funker disse produktene bra på t. zonen?

Gjest Gjest
Skrevet

hmm.. det hjalp i allefall for meg, var blankere i huden før jeg begynte med denne serien, og så står det jo på kremene at de regulerer talgproduksjonen. De tørre partiene er jeg blitt helt kvitt, men blir fremdeles litt blank av og til. Før gikk jeg ofte i den fellen at jeg kjøpte produkter for fet hud, som egentlig bare tørket ut huden slik at talgproduksjonen økte, så jeg synes dagkremen i denne serien gjør huden min mye mattere på lengre sikt enn alle de andre jeg har prøvd før..

Ser at på Strawberrynet har de ikke dagkremen inne nett nå, men vil tro den kommer tilbake om ikke så lenge!:)

Skrevet
hmm.. det hjalp i allefall for meg, var blankere i huden før jeg begynte med denne serien, og så står det jo på kremene at de regulerer talgproduksjonen. De tørre partiene er jeg blitt helt kvitt, men blir fremdeles litt blank av og til. Før gikk jeg ofte i den fellen at jeg kjøpte produkter for fet hud, som egentlig bare tørket ut huden slik at talgproduksjonen økte, så jeg synes dagkremen i denne serien gjør huden min mye mattere på lengre sikt enn alle de andre jeg har prøvd før..

Ser at på Strawberrynet har de ikke dagkremen inne nett nå, men vil tro den kommer tilbake om ikke så lenge!:)

aah okei:) ja prøvd mye for fet hud, men bruker det bare i t- zonen men tørker huden litt ut ja....

det er mye de ikke har inne på strawberrynet. akkurat nå, sånt som stay matte powder fra clinique som jeg ble anbefalt her... jaja får bare skikke innom hver dag da:)

• 2 uker senere...
Skrevet
aah okei:) ja prøvd mye for fet hud, men bruker det bare i t- zonen men tørker huden litt ut ja....

det er mye de ikke har inne på strawberrynet. akkurat nå, sånt som stay matte powder fra clinique som jeg ble anbefalt her... jaja får bare skikke innom hver dag da:)

Hei! Helt enig ang Moderactive fra Gatineau! Kjøper den selv hos min hudpleier i Oslo. Ikke dyrere enn på nettet faktisk. Dessuten ligger det inn maaaange gamle produkter på strawberry, produkter som faktisk ikke har vært en del av linjene på over 5 år!!!! sjekk på www.gatineau.no så finner du en hudpleier der du bor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...