Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Har nå prøvd forskjellige øyenskygger men de går bort så fort. Har kjøpt den Art deco sin øyenskygge base, den funket veldig bra før me nå har jeg hatt den e stund og føler den ikke virker så bra som den skal....

Har prøvd sånn "billgere" merker da mest, siden jeg jobber på vita og har prøvd loreal, isadora, gosh osv. disse sklir så sinnsykt ut utoverdagen, selvom jeg har denne øyenskygge basen. Har også prøvd art deco, body shop og lancome sin. Er lei av å bruke mye penger på øyen skygger som skal sitte veldig bra, ifølge de i parfymeriene. føler det er noe galt med huden min på øynene:S Har ikke noe tørr hud på øyelokket heller....

Hvis det er noen som har samme problemet? eller kan komme med tips?, hadde jeg blitt veldig fornøyd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urban Decay Primer Potion funker bra som øyeskyggebase :)

Ellers er jeg stort sett fornøyd med holdbarheten på øyeskygger fra Urban Decay, L'Oreal, Stila, IsaDora.. men de holder enda bedre med Primer Potion!

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg er forelsket i fargene fra color definer waterproof fra maybelline. er en shadestick som sitter hele dagen uansett vær og temperatur..kødder ikke engang. perfekt når jeg tar meg en tur på byen og ikke vil se ut som en klovn når det nærmer seg midnatt ;)

Skrevet
Urban Decay Primer Potion funker bra som øyeskyggebase :)

Ellers er jeg stort sett fornøyd med holdbarheten på øyeskygger fra Urban Decay, L'Oreal, Stila, IsaDora.. men de holder enda bedre med Primer Potion!

okei:) må du bestille denne primeren på nettet da?

Skrevet
Jeg er forelsket i fargene fra color definer waterproof fra maybelline. er en shadestick som sitter hele dagen uansett vær og temperatur..kødder ikke engang. perfekt når jeg tar meg en tur på byen og ikke vil se ut som en klovn når det nærmer seg midnatt ;)

Okeei:) har disse på jobben men har aldri vært noe spesielt fornyød med maybelline merket, men kanskje det er verdt et forsøk:)

Skrevet

Eg bestilte Urban Decay Primer Potion via lookfantastic. Ganske bra...

Av augeskyggar er eg nøgd med Make Up Store og Chanel. Likar også godt Mac, men har då kun prøvd det shimmerpulveret. Syns å hugsa at MaxFactor hadde steinbra skyggar også.

Skrevet

Jeg også liker Make up store sine. Ellers liker jeg Chanel, Estee Lauder og Kiss Me.

Skrevet

Støtter meg til Urban Decay Primer Potion! Den er gull! :)

Urban Decay sine øyenskygger er også fine, masse pigment så man slipper å bruke så mye om gangen. UD Primer Potion koster ca. 130kr på lookfantastic.

• 2 måneder senere...
Gjest "gjest"
Skrevet

På budsjettsiden er Gosh ikke å forakte.

Skrevet

Heia henger meg på den jeg au.Superfornøyd har kjøpt flere farger nå.Billig og kjempegod.Dere må prøve den!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Har akkurat begynt å interessere meg for øyenskygge, og forskjellige teknikker og farger. Har sett mange videoer på youtube, og nesten hver ENESTE video begynner med Urban Decays Primer Potion! Så hvor får man egentlig kjøpt denne basen, finnes den i norske butikker? det hadde vært greiest, siden foreldrene mine begynner å bli rimelig irriterte av å få stadig flere pakker fra utlandet i posten..

Skrevet

Liker make up store, YSL og Chanel.

Men beste tipset jeg kan gi er å legge pudder på øyelokket før øyeskygge. Øyenskyggen min holder seg i alle fall på plass gjennom dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...