Gjest Lykkelig gift Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hei alle vordende bruder. Vil anbefale en unik og fantastisk fotograf. Han heter Henrik og er utrolig dyktig. Han er mye billigere enn andre fotografer, og tar uttrykksfulle og litt annerledes bilder. Vi var så fornøyde med bildene han tok i bryllupet vårt. Han fulgte oss hele dagen fra frisøren til etter dansen. Se på hjemmesiden hans. Mailadresse slettet ihht reglene. Camilla (mod) Endret 13. mai 2008 av Camilla
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Og dere kan se bildene hans på http://henrikfoto.blogspot.com Anbefales!
zilje_k Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Nå har vi også bestemt oss for å ha Henrik! Er så lettet nå!! Har tenkt lenge på hvordan jeg skal løse det med fotograf. Ville nemlig så gjerne ha noen som er FLINKE til å ta bilder som i tillegg var der hele dagen og der jeg fikk rettighetene til bildene!! Og den pakka har Henrik!! Gleder meg helt vilt til den store dagen :rødme: :love:
Lille Blåklokke Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hei alle vordende bruder. Vil anbefale en unik og fantastisk fotograf. Han heter Henrik og er utrolig dyktig. Han er mye billigere enn andre fotografer, og tar uttrykksfulle og litt annerledes bilder. Vi var så fornøyde med bildene han tok i bryllupet vårt. Han fulgte oss hele dagen fra frisøren til etter dansen. Se på hjemmesiden hans. Mailadresse slettet ihht reglene. Camilla (mod) Tar han oppdrag over hele landet? Bor selv i Tromsø
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jepp det gjør han. Må bare betale han kost og losji. Står på hjemmesiden hans
Lille Blåklokke Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Jepp det gjør han. Må bare betale han kost og losji. Står på hjemmesiden hans Kan jeg spørre deg hva dere måtte ut med totalt?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Kan jeg spørre deg hva dere måtte ut med totalt? Har ikke brukt han, bare vært inne og lest på siden hans og hva han tilbyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå