Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Pga av flytting, jobbskifte og økonomiske problemer har ting blitt litt dølt i det siste. Jeg går hjemme i påvente av å begynne i den nye jobben og deter tøft med bare en inntekt akkurat nå,det tærer på oss begge. Det har vært et tøft år, med mye bekymringer for min del, og nå er jeg drittlei av å bli tatt for gitt,.. Jeg mista litt kontakten med vennene mine og det siste halvåret har jeg og sambo kun vært med hans venner, og dem er det mange av. Dessuten blir jeg gal av å gå rundt hjemme hele tiden, spesielt når jeg ikke har penger til å dra ut å gjøre ting og møte mennesker. Jeg føler meg usexy,kjedelig, uinteressant og som en selfølge..jeg vil ha tilbake vennene mine og være aktiv og treffe folk og ikke bare sitte inne hele dagen alene. jeg vil at han sakl bekymre seg litt for meg også, at han lurer på hva jeg driver med i løpet av dagen og hvem jeg treffer, fange oppmerksomheten hans igjen.,. føler at jeg ikke har noe liv for tiden, det er fordi jeg har skat livet mitt etter hans arbeidstider (han jobber kveld hver dag) .. Håper dere skjønner hva som er problemet her og at dere kan gi meg noen tips, for jeg trenger litt starthjelp her. Ikke har jeg så mange venner heller lenger, så derfor søker jeg hjelp hos dere..
Invictus Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hva med å henge opp noen lapper om at du kan ta småjobber som f.eks. å lufte hunder? Du vil tjene en liten slant på det (som du kan bruke til shopping o.l? så får du deg litt nye klær, og føler deg kanskje litt mer sexy), og i tillegg vil du få gått litt tur og sett deg om i området du har flyttet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå