Gå til innhold

Jobbintervju på en varm sommerdag

Arwen

Anbefalte innlegg

Hva bør man ha på seg på et jobbintervju i en bedrift hvor mennene går i dress på en varm sommerdag?

(Det er voldsomt mye lettere å søke jobb på høsten/vinteren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørs jo hva du selv liker å gå i, men kanskje ett pent drakt-skjørt og en lett bluse? tynne strømper og pene småsko.

Det bør bli både presentabelt nok og luftig nok, dersom du liker å kle deg slik da.

Ellers kan du sikkert bruke en pen dressbukse med en pen og lett bluse til, det fungerer helt sikkert det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er egentlig sko, jeg bruker stort sett sneakers til daglig, og det funker jo ikke på intervju til en "dress-stilling".

Bør kanskje bare venne meg til å bruke hæler til vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Hva med noen sko med lav kilehæl? Det føles litt mer "oppkledd", er greit å gå i, og passer til mer formelle klær, også. Vagabond har mange akkurat denne sesongen, til priser rundt 400 kroner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen pensko som ikke er altfor partysko? I så fall kan du fint ha slike under pene dressbukser, hvis fargene er fine sammen. (Ville for eksempel ikke brukt sorte sko til beige bukser.) Ha på tynne strømper, så trenger du ikke bekymre deg over svette føtter som svupper i skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...