Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er en jente på 28 som har vært sammen med kjæresten min i 10 år. Vi har vært samboere i 8 av de og hatt et veldig godt forhold. Men for et par dager siden viste søsteren min meg et par sms som kjæresten min hadde sendt henne for 1,5 år siden. Der stod det bl.a en haug med komplimenter og noe som; "du er den deiligste jenta jeg har møtt og skulle ønske det ble oss to.." Ble litt satt ut kan man si. Hva bør jeg gjøre nå? Skal jeg konfrontere han med det, eller bare ignorere det?
IloveNY Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde ikke klart å glemme dette! Hvis det var meg så ville jeg tatt dette opp med han med en gang! Og hvorfor tok det så lang tid som 1 og 1/2 år før hun viste deg meldingene egentlig?? Er det sjanse for at de to har hatt et forhold på siden?? uff.. det høres ikke noe gøy ut TS
smidja Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hvorfor har hun ventet så lenge med å vise deg den sms'en? Hva gjorde hun når hun fikk den? Svarte hun eller bare ignorerte hun den? Jeg hadde snakket med han om det og spurt hvorfor han hadde sendt den og om han hadde sendt lignende til andre. Merkelig at han sender den til søsteren din, da er han jo liksom avslørt da. Han tror kanskje han er trygg siden hun ikke har sagt noe om det i 1,5 år.
Annie Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde konfrontert han med det. Men hva var vitsen med å vise deg den etter så lang tid?
Harlekin Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Dette var merkelig. Jeg skjønner ikke at han tok sjansen på å sende disse til søsteren din, og jeg skjønner ikke hvorfor søsteren din ventet ett og et halvt år på å vise tekstmeldingene til deg? Jeg hadde ikke klart å glemme dette, nei. Kanskje du kan snakke med søsteren din og finne ut litt mer, før du eventuelt konfronterer samboeren din. Uansett om din søster har "oppmuntret" ham eller ikke, synes jeg hun burde ha fortalt om dette lenge før.
Lissi Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Selv om dette er en god stund siden nå hadde jeg ikke klart å ignorere dette. Det er rett og slett respektløst og utroskap i mine øyne, og i tillegg din egen søster. Rart hun ikke har sagt noe. Mine søstre hadde sagt det tvert, om de ikke var med på leken da...?
Gjest Chrissy82 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Det lurer jeg også på.. HVorfor sier hun det først nå?? Jeg ville snakket med dem begge to..
sebra Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 jeg hadde nok aldri i mitt liv klart å bare glemme det. jeg hadde nok tatt det opp med begge to.
Invictus Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Det er lenge siden det skjedde, men du fikk vite om det nå. Hva om de har holdt på slik lenge? Var det bare sms-er eller var det noe mer? Og hvorfor har søsteren din beholdt sms-ene i så langt tid? For å vise dem til deg når det hadde gått lang nok tid til at hun kunne fortelle det til deg uten at du ble opprørt, eller fordi hun likte meldingene og følelsen ordene hans gav henne? Konfrontèr både han og søsteren din. Jeg hadde aldri i livet ignorert det om noe slikt hadde skjedd meg.
Poison Ivy Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Jeg finner det betenkelig at søsteren din har tatt vare på disse sms`ene fra kjæresten din i 1,5 år. Hvorfor nevner hun det først nå, når hun har hatt de så lenge ? Jeg ville nok begynt å lure på hva disse to egentlig driver med. Du kan jo spørre han om hvorfor han er sammen med deg hvis søsteren din er den deiligste jenta han har møtt.
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 Det er en stund siden, men jeg ville likevel konfrontert han med dem og spurt hva han mente med det.
Gjest Cascabel Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Vis søsteren min hadde spart på 1, 5 år gamle flørtemeldinger fra min kjæreste så hadde jeg neppe stolt på henne.
Gjest TS Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk for alle svar. Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor hun skulle ta vare på disse sms`ene i så lang tid. Har ikke hatt så veldig mye kontakt med henne den siste tiden. Hun er en sånn type som kan finne på å prøve å stjele kjæresten fra en annen jente. Har konfrontert samboeren min nå og det han hadde å si var at det kun var uskyldig moro..
Andree Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk for alle svar. Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor hun skulle ta vare på disse sms`ene i så lang tid. Har ikke hatt så veldig mye kontakt med henne den siste tiden. Hun er en sånn type som kan finne på å prøve å stjele kjæresten fra en annen jente. Har konfrontert samboeren min nå og det han hadde å si var at det kun var uskyldig moro.. Hmmmm jeg skjønner din fortvilelse, og forstår at det gjør vondt men jeg hadde ødelagt meg selv med å ikke vite hva som egentlig var motivet bak dette, hva er det som gjør at han tør sende en slik sms til din søster ? kan din søster være delaktig i dette ? og hvorfor har hun tatt vare på disse sms`ene ? hvilket motiv har hun ved det ? for hver gsang hun har slettet gamle sms`er på sin mobil har hun jo tross alt tatt vare på disse, jeg hadde tenkt meg ihjell om du skjønner. men jeg tror jeg hadde samlet dem begge og spurt hva dette er for noe uten at dem selv vet om at du skal snakke om dette for å se reaksjonene på begge og latt dem begge bli overasket over at du tar dette opp. Men uansett hva din søster deltakelse i dette er det respektløst av din kjæreste og sende slike tekstmeldinger. lykke til håper alt ordner seg.
Poison Ivy Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Kjøper du den forklaringen, da ? Han må jo mangle noen antenner om han sender slike meldinger til søsteren din bare på uskyldig moro. Og siden søsteren din har tatt vare på meldingene så lenge, så har hun neppe oppfattet det slik han påstår det var ment... Nei, det virker tvilsomt !
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Uskyldig morro? Jeg tror ikke samboern din og jeg har samme humor.. Huff!
Gjest utroll Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Er det bare jeg som synes det å ta vare på en sms i 1,5år er uhyre merkelig?! Jeg har en relativt ny SE telefon, og jeg skriver ikke så mange sms.. Kanskje en i ny og ne. Men jeg opplever likevel at telefonen sier at nå har jeg for mange meldinger og må slette dem. Hvorfor i ALLE dager skal søsteren din spare på disse meldingene i 1,5år da?
Invictus Skrevet 13. mai 2008 #18 Skrevet 13. mai 2008 Er det bare jeg som synes det å ta vare på en sms i 1,5år er uhyre merkelig?! Nei, som du ser er det mange som har påpekt nettopp dette lenge før deg. Hvordan kom du fram til konklusjonen at bare du syns det er merkelig?
Nana Skrevet 13. mai 2008 #19 Skrevet 13. mai 2008 Jeg lurer veldig på hva søsteren din har skrevet til HAM.. for hvis hun bare plutselig hadde fått disse sms'ene av ham så hadde hun vel ringt deg og fortalt det med en gang? Og bedt han holde seg på laaang avstand fra henne? Her er det noe muffins med begge to, tenker jeg..
Hjerteres Skrevet 13. mai 2008 #20 Skrevet 13. mai 2008 Hadde min søster vist meg en slik melding, så hadde jeg reagert skikkelig. Man sender da ikke slike meldinger til søsteren til dama man er sammen med. Om han mener at dette bare er kødd, så har han en spesiell måte å kødde på. Og veldig respektløst ovenfor deg. Og hvorfor viser hun deg de nå? Er hun sjalu på deg da eller? Jeg prøver å sette meg inn i deres situasjon, hva hadde jeg gjort om typen til min søster hadde sendt meg en slik melding? Jeg hadde hadde aldri svart ham på noen måte, og så hadde jeg tatt med meg min søster på byen og fortalt henne det. Jeg hadde ikke spart på denne meldingen, for så å vise deg den etter så lang tid. Hva vil hun oppnå? Ødelegge forholdet dere har? Jeg ville nok ha undersøkt litt mer for hva som egentlig har skjedd, tydeligvis så har det vært noe mer. Og jeg vet ikke om jeg ville ha hatt en slik samboer, eller rettere sagt jeg ville ikke hatt en slik en. Lykke til uansett,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå