Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er det noen som har gått hit? hva har dere fått gjort her, og hvor fornøyde var dere?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sessan_*
Skrevet

Hei.

Jeg gikk hit rett etter at det åpnet, for ca 2 år siden.

Jeg vokset leggene og tok spraytan.

Spraytanen var jeg ganske fornøyd med, men voksingen var helt elendig. Masse voksrester på bena som var flekkete og stygge i mange dager, og utrolig ujevnt. Jeg måtte barbere når jeg kom hjem etterpå, og det ødela jo litt av brunfargen.

Det var bare en i salongen, og jeg fikk intrykket av at det var hun som drev den. Hun opplevde jeg som litt sur og "kort." Når man må stå foran noen i bare g-strengen så er det jo litt hyggelig å kunne prate litt og føle litt tillitt til den som behandler deg. Aldri i verden om jeg hadde tatt en brazilian der.

Jeg fikk et veldig uproffesjonelt intrykk, men dette kan jo ha noe med at den nettop var åpnet.

Kan godt være det er både hyggeligere og bedre der nå.

Dessuten er jo dette bare min mening..Kan godt være andre har fått et bedre intrykk.

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tror ikke det var bare fordi de akkurat hadde åpnet.

Ser dette er en gammel tråd, men vil bare advare mot dette stedet.

Var der i Des 07 for å få spray tan, farge øyevippene og satt på negler.

Spray tanen ble helt ok, men neglene tok jeg av med en gang jeg kom hjem.

Å dere kan jo tenke dere hvordan jobb det var :kjefte:

Ble utrolig stygt og hun filte meg til blods. Sa det rett ut til hu når hun var ferdig også, at jeg syntes det så helt forjævelig ut!!!! Fikk 50 kr avslag. Skulle ikke måtte ha betalt en dritt spør du meg!

Å den fargen som skulle være på øyevippene var langt utover og hun hadde ikke dekket alt engang. Kunne fått et bedre resultat hjemme (og det har jeg fått også).

Drar aldri dit igjen!!!!!!!

Gjest Gjest_Linx_*
Skrevet

Et ordentlig uproffesjonelt sted! (Jeg har jobbet i bransjen selv, så jeg vet hva jeg snakker om!)

Var der for å få satt på negler til bryllupet mitt, og det ble IKKE pent! Klumpete, ujevn filing, filte meg til blods osv.

Var hos Nikki (?) selv (innehaveren). Hun var småsur, og mest opptatt å prate om at hun var gravid og veldig kvalm, hele tiden. Føltes som om jeg var "i veien" og at hun bare var på jobb fordi hun måtte. Mens vi satt der var hun mer opptatt av å snakke med en av de andre som jobbet der om å få behandling selv senere den kvelden (Det var da hun filte meg til blods...)

Prøvde også å få refundert penger da jeg ikke var fornøyd med behandlingen, men det var det ikke snakk om!

Nei takke meg til, makan til uprofft sted skal du lete lenge etter!

Skrevet

Jøss, nå ble jeg litt overrasket. Jeg er også i bransjen selv.. utdannet hud og spa terapeut. Har vært hos Nikki's flere ganger. Tatt braziliansk, vokset legger, støpt på negler, spraytan og fått aromamassasje. Har vært veldig fornøyd alle gangene, bortsett fra den ene gangen jeg fikk aromamassasje der.. har aldri fått en så hard og vond massasje noen gang og massasjen var det ikke Nikki som utførte. Alle de andre behandlingene jeg har fått der har det vært Nikki selv som har utført, og det har vært bra. Har aldri blitt filt til blods eller fått noen sur og fæl service.

Har hørt fra andre at hun er litt uhygeninsk og rotete, men ikke opplevd dette selv.

• 2 uker senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

Et sted jeg absolutt IKKE vil anbefale!

Jeg gikk hit for å legge fransk manikyr.

Mine negler ble totalt ødelagt etter å ha lagt acryl negler der,

jeg ble filt sår i både hud og neglebånn, pluss at de var ikke

veldig flinke til å file. Ble sjokkert! Hadde ikke symmetriske negler

i det hele tatt... De selger et produkt av dårlig kvalitet!!!

De nekter deg reklamasjon , og er rå dyre ! Ikke er de

veldig hyggelige eller service innstilte heller...

De burde lese seg opp lover og regler. For vi som kunde har faktisk

rettigheter folkens, så hvis dere andre som har gått dit har vært

misfornøyd, ikke gi opp!

Gjest Borghild
Skrevet

Bra jeg fant denne tråden, for jeg hadde nemlig tenkt meg dit. Kjenner søsteren til Nikki og hun skryter sånn av stedet. Men er vel bare fordi Nikki er søsteren hennes. Da velger jeg et annet sted gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...