Envy Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Okei, jeg må bare legge inn dette, egentlig mest for å få bekreftelsen herifra siden han er for feig til å si noe selv. Greia er den at jeg har hatt en ff siden februar eller noe, fra da og frem til mai hadde vi kontakt nesten hver dag, møttes MINST 3 ganger i uka og hadde det ganske hyggelig. Han tok ofte initiativ, og jeg måtte faktisk bremse. På den tiden hadde jeg ingen følelser for han, og en eller annen gang på msn skreiv han "du er så dårlig på å vise følelser", men det var jo fordi jeg hadde ingen, hadde han? det aner jeg ikke. Hvertfall.. Sist gang jeg møtte han var på trening for et par uker siden. Jeg følte at alt var som vanlig egentlig.. Han kjørte meg hjem og sa "vi må sees snart igjen da!" når jeg gikk ut av bilen.. Etter det har han ikke tatt kontakt en eneste gang. De gangene jeg har sendt mld har han vært avvisende. Hva skjedde egentlig? Hvor ble han av? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 24 Skrevet 13. mai 2008 #2 Del Skrevet 13. mai 2008 Han fikk følelser for deg, du returnerte dem ikke, altså har han tatt det eneste rasjonelle valget: å trekke seg unna. Dette har ført til at du er blitt interessert fordi du lurer på hvorfor han ikke vil ha deg lenger. Én av to ting kommer til å skje: Enten begynner du å vise at du er interessert, og dere bli etter hvert kjærester. Eller du viser ikke at du er interessert, og han kommer aldri til å kontakte deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 13. mai 2008 #3 Del Skrevet 13. mai 2008 Eller han har funnet seg en annen dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mai 2008 Eller han har funnet seg en annen dame... Men ettersom det var et ff-forhold kunne han jo bare sagt ifra, så kunne vi vært venner igjen? I stede for å bare "stikke av" liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 13. mai 2008 #5 Del Skrevet 13. mai 2008 Min ff taklet dårlig sånne ting som å være ærlig om at han hadde møtt noen han holdt på å bli sammen med... så han bare ignorerte meg! Men så fort det ikke ble noe av med den nye dama så ringte han meg vettu! Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mai 2008 Grr! For en tulling! Typisk da, å komme løpende tilbake når det andre ikke var mer spennende likevel! Den dagen han evt kommer tilbake håper jeg at jeg er fy så opptatt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå