Gå til innhold

Reductil


Frk. Pepper

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt på Reductil (vektreduserende middel) og lurer på om det er noen andre her inne som har noe erfaring med dette fra før.

Hvor lang tid må jeg regne med det går før jeg merker noe særlig på vekta? Hvor lenge har du evnt. gått på middelet og hvor mye har du da gått ned? Bivirkninger? Noe annet som kan være kjekt å vite?

Takknemlig for alle svar. Er så redd for å ha for store forhåpninger til dette og dermed bli fryktelig skuffet om middelet ikke svarer til mine forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trampe

Dette er et legemiddel som går på sentralnervesystemet.... Dvs. at man føler ikke sult, man føler metthet. Man kan regne med veldig bra vektreduksjon, men det er også viktig å spise sunt og trene ved siden av.

Det finnes 2 forskjellige doseringer, og den sterkeste er den som virkder best. Hvis man er flink til å passe litt på hva man putter i seg samt beveger seg litt mer, går man garantert ned i vekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Reductil får du hos legen din, fortrinnsvis hvis BMI er på 30+. Bruk av middelet krever oppfølging, bl.a. ved jevnlig kontroll av blodtrykk.

Jeg foreslår at du søker på middelet på nettet, så kan du lese om både fordeler og ulemper. Sannsynligvis finner du også uttalelser fra folk som allerede har prøvd, SÅ kan du vurdere om det er noe du vil prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...