Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe sted å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La Lina på St.Hanshaugen og Change butikkene(majorstua, oslo city og stovner). Ellers er det en liten butikk på Paleet, det lille under.

Skrevet

Jeg kjøpte dette hos Triumph i Nedre Slottsgate 15. De har også butikk i Bogstadveien 3.

De hadde mye fint på Det Lille Under på Paleet da jeg var der også, men det ble idyreste laget for meg... Bare stringtrusen kostet 480 kr :hakeslepp:

Skrevet

Jeg kjøpte korsett og stringtruse på change, riktignok var dette i kristiansand, men vet at de har change butikk i oslo også, kan virkelig anbefale korsettet, det sitter som en drøm:-)

Skrevet

Liten avsporing bare... Tar man med seg kjolen når man kjøper undertøy? Er vel ikke lett å finne undertøy som passer ellers?

Gjest antigartner
Skrevet
Liten avsporing bare... Tar man med seg kjolen når man kjøper undertøy? Er vel ikke lett å finne undertøy som passer ellers?

Egentlig skal man gjøre omvendt. Ta med undertøyet når man prøver brudekjole. Det sa i alle fall en brudesalongdame som var intervjuet i A-magasinet forrige helg.

Skrevet

Nesten så man bør ha undertøyet først ja, he he.

Vi sjekket med kjolen, så fant vi undertøy som ikke kom til å syntes under. Korsett kunne jeg ikke bruke pga at det ville synes f.eks. Og skjæringen måtte være sånn og sånn. Fryktelig vanskelig.

Jeg endte opp på Change på Oslo City - UTROLIG flink dame. Var innom masse steder, og de klarte ikke hjelpe meg med riktig str. engang...

Skrevet

den i 1. egt steen og strøm!

de har princess tam tam osv

2 egt glassmagasinet er oxo flott, men litt for overpriset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...