Gå til innhold

Ny jobb om to små uker...


Tulips

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjempe heldig å fått meg ny jobb! Begynner om to små uker. På fredagen slutter jeg i en jobb med et stort fagmiljø og på mandagen blir jeg eneste av "mitt slag" i den nye "bedriften". Syns jeg har fått en kjempe sjanse, men er også litt spent på hvordan det skal bli...

Kanskje noen av dere har tips om hvordan jeg skal gjøre dette best mulig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ville bare si gratulerer med ny jobb og lykke til.

Hvordan du skal gjøre dette best mulig? Nei, jeg vet ikke helt. Vær blid og positiv. Ettersom du er den eneste med din bakgrunn, bør du både godta at ting blir gjort på en annen måte enn du kanskje er vant til, men samtidig bør du være flink til å foreslå "dine" måter å gjøre ting på. Balansegang er nok viktig. Du må utnytte de fordelene du kanskje har (nå vet jo ikke jeg hvilken bransje eller yrke det er snakk om), men også godta at du er i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonen!

Tror den nye jobben skal bli veldig gøy, men det blir litt "rart" ikke å være en del av et stort fagmiljø. Også blir det veldig utfordrende! GØY!

Det hører med til historien at tonen var veldig bra under intervjuet og at de svært gjerne ville ha meg. De pusta lettet ut når jeg svarte ja på tilbudet. De har store forventninger til meg og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det er alltid spennende med ny jobb!

Lykke til, håper du vil trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...