Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Samboern min har bursdag snart og han skal også forsvare oppgaven sin om noen uker. Han ha fått en gave for det at han er ferdig med master, en ganske dyr en, så jeg har ikke råd til å gi enda en nå. Men jeg vil alikevel gjøre noe spesielt for ham nå som han er HELT ferdig. Så det jeg tenkte var å gi bursdagsgaven hans på eksamensdagen istedet. Og heller bake en kake på dagen hans. Det jeg vurderer er å sjekke inn på et hotell. Og ta han med dit på kvelden etter han er ferdig med eksamen. Vi har ikke badekar hjemme og han liker det, så hadde det ikke vært deilig med bad, lys og champagne. Kanskje noe jordbær eller noe sånt også. Også kan jeg jo kjøpe noe vilt undertøy osv osv--- hehe Men greia er... at ingen av oss bruker mye penger på hotell når vi er ute og reiser. Vi pleier alltid å bo billig. Så bør jeg heller fikse det kjempebra hjemme? Er dette noe menn setter pris på eller er det egentli bare noe vi jenter hopper i taket for? Håper på svar.. Både fra menn og kvinner.
Gjest Gjest_Bea_* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 En gang kjøpte jeg et stort opplåsbart barnebasseng på salg. Satt masse grønne planter rundt,laget bord til drikke, hadde på hulahula musikk,la fram solbriller og badetøy. Vi hadde en fantastisk kveld på vårt lille bad! Her kan du bruke penger på å mikse stilige drinker og bestille tapas (fks) hjem til samme prisen som det ville vært på hotell. Jeg vet at min mann ikke ville synes noe særlig om å bruke så mye penger på hotell. Det er ikke SÅ stas liksom !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå