Gå til innhold

972 timer....

Freaky

Anbefalte innlegg

..til jeg lander i Norge for godt etter et studieopphold i utlandet.

Jeg holder på å gå på veggen, er så kåt og sexuellt frustrert nå at det går utover konsentrasjonen. Hvem i heiteste var det som sa at det er sundt å leve i sølibat? Det gjelder IKKE for meg hvertfall.

:murvegg:

Sender brenn-hete sms'er til kjæresten i Norge hvor jeg forteller i detalj hva som venter han...

:sjarmor:

ALDRI MER LANGDISTANSEFORHOLD!

Men på en annen side... Så har vi kommet oss helskinnet og trofast gjennom dette, klarer vi vel det meste og ingenting kan stoppe oss nå!

:hjerte: *sukk* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke gøy ut... :cry:

Jeg og kjæresten bodde på hver vår kant av landet en stund, og da gikk det hardt utover telefonregninger (blei nok en del telefonsex...) og diverse hjelpemidler.

Hold ut!!! Og gled deg til gjensynsexen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onananer da vel!

Hvorfor tror mange kvinner at eneste mulighet for stimulering innenfor sex er å ha sex med en annen?

Kjøp en dildo og la den gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i heiteste var det som sa at det er sundt å leve i sølibat? Det gjelder IKKE for meg hvertfall.

Sender brenn-hete sms'er til kjæresten i Norge hvor jeg forteller i detalj hva som venter han...

Oooops... go easy on him!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Onananer da vel!

Hvorfor tror mange kvinner at eneste mulighet for stimulering innenfor sex er å ha sex med en annen?

Kjøp en dildo og la den gå!

Tror du undervurderer kvinner nå, kjære kopfzerbrechen... Kanskje man kan bli seksuelt frustrert pga manglende samvære med annet menneske?!

avpsoring: er ikke så stiv i tysk: hva betyr navnet ditt? hode ett eller annet? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Livets datter: har gjort han oppmerksom på at han ikke slipper ut av sengen på et par-tre døgn! :hoho:

Ja, Embla det er godt det går mot slutten nå, og du skjønte frustrasjonen min bedre enn kopfzerbrechen. Er ikke noe i veien med "håndarbeidet", men det blir jo litt kjedelig i lengden da...

Jepp Vigfa, jeg GLEDER meg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe i veien med "håndarbeidet", men det blir jo litt kjedelig i lengden da...

:sjarmor:

Oj, nå skjønner jeg hvorfor folk ser så rart på meg når jeg sier at "jeg prøver å drive med håndarbeid så ofte jeg kan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...