Gjest Fru F. Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Ti fine år sammen, min elskede herremann og jeg, og flere skal det bli! Men eventyrlysten øker - vi merker det begge. Så viste det seg, i et anfall av snakk-om-alt åpenhet, at vi hver for oss fantaserer om den samme, en nær kvinnelig venn av oss, og mor til våre barns venner. Jeg har aldri selv hatt sex med en annen kvinne, og mannen min er ikke mer avansert enn meg der. Men nå er det mildt sagt aktuelt. Motto: Spenning uten utroskap. Vi er enige om å invitere henne med til dette forbudte, og begge har en følelse av at hun "vibber" samme budskap til oss. Men herregud, hvordan spørre om sånt da, når vi helst vil unngå at det skjer etter altfor mange vinflasker? Gode råd fra dette vise forum mottas med takk. (men diskusjonen om vi gjør noe dumt, den har vi hatt.)
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Eh - dere kan jo risikere at vennskapet blir en smule kjølig... at det hele blir pinlig for henne. En god venninne - har du ikke snakket med henne om trekant og f.skj. rundt det seksuelle? Enten må jo du komme inn på temaet, generelt - eller mannen din sjekke opp henne, sånn utenom deg, men det kan jo også hende hun vil ha mannen din, men ikke deg... Eller mange flasker vin - hva med deg og henne og to flasker vin, så snakker dere sammen. Du kan jo nevne at du kunne tenke deg trekant (ikke si med henne) - når dere er kommet naturlig inn på temaet. Jeg aner egentlig ikke. Har ingen erfaring med gruppesex.
Gjest flink pike Skrevet 15. mai 2003 #3 Skrevet 15. mai 2003 Smigrende å bli spurt vel. blir det ikke noe av risikerer du ikke annet enn at hun ser på deg/dere som litt mer eventyrlystne enn hun selv er. Svarer av erfaring, ble med et par - "sommerferienaboer" på slike ting, og den derre halvironiske vitsende stemningen først hindret ikke at kåtskapen tok oss med storm. Tror jeg lot meg forføre fordi det ikke var en sen natt i fylla men sol på en sti ved sjøen. Et velbrukt minne, snart sommer igjen!
Gjest Sweetmint Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Ta nå med en flaske sjampis på den stien, så skal du se jeg kommer svinsende. Alvor, fru F. - har sans for mottoet om å være utro sammen! tenke, det ville det, men gjøre det?
Gjest Tralala Skrevet 15. mai 2003 #5 Skrevet 15. mai 2003 ... JUST DO IT. (for å holde moralen utenfor som du ber om) Min han har skjønt hva tid kan bety for nytelsen. etter at han så sin lille uskyldige meg bli utsatt for fenimine hender. ikke behov for angrepille.
Zita Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 Behøver det å skje på samme tid som det blir spurt om da? Rødvin en sen sommernatt løser opp hemninger hos de fleste og intim prat kan følge naturlig med. Er vel bare å lede samtalen inn på temaet trekantsex og se hvor det fører hen. Om det er noe hun kunne tenkt seg. Tror ikke det er vits i å planlegge for mye. Å sirkle over denne kvinnelige vennen som to sultne hauker hjelper kanskje ikke på hennes oppfanging av deres "vibber" i positiv retning. Men nysgjerrig og lekende i samtale - det tror jeg på
kristine 80 Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 HALLO! Vi har alle fantasier om ditt og datt, men det blir med det! Akkutat her tror jeg at jeg ville gått for fantasien. Dette hørest bare ikke bra ut, prøv og finn en annen felles fantasi dere.... det er sikkert fler
Zita Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 Trekant-sex er slett ikke uvanlig - og det kan bli bra. Selv om det, selvsagt, er umulig å forberede seg på alle følelser som dukker opp i kjølevannet - så er det kanskje nettopp den psykiske utfordringen med det hele som også trekker litt (?). Er man riktig heldig blir etterspillet bare positivt.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 Har ofte lurt på den samme; hvordan invitere nr 3 med ja,,, Noen universaloppskrift er vel neppe mulig å gi som kan være like gangbar ovenfor alle og enhver. Men god stemnning, tid, ute i friluft, et lett anstrøk av alkohol og lettlivethet i vårnatten osv,,, burde hjelpe. Selv har vi benyttet oss av dette den ene gangen det ble full klaff, og den sommeren ble en helt anderledes enn alle tidligere somre,,,
Gjest Duchess Skrevet 16. mai 2003 #10 Skrevet 16. mai 2003 Håper ikke denne tredjeparten er en nær venn av dere, det er sjelden så smart å ta med nære venner for utveksling av kroppsvæsker. Det er ikke alt venner skal vite om hverandre, og det kan bli temmelig anstrengt etterhvert.
Gjest Par med positiv erfaring Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 HALLO! Vi har alle fantasier om ditt og datt, men det blir med det! Akkutat her tror jeg at jeg ville gått for fantasien. Dette hørest bare ikke bra ut, prøv og finn en annen felles fantasi dere.... det er sikkert fler Dette vet du lite om, tror jeg... noen fantasier egner seg utmerket godt for realisering.... trekanter med riktig valgt tredjeperson er en av de!
Gjest Gloria! Skrevet 20. mai 2003 #12 Skrevet 20. mai 2003 Enten bare skjer det, vårnatt og vin og blabla, og fryden står i buskene. Eller det krever regi, og da får du opskriften her (skrevet etter minnet om en sånn situasjon): De som er med: Hun og han og den begjærte dame 1. Kom dere på beina til en dans. Eller lek sisten eller annet fysisk tøys. 2. Avtal med han at han opptrer en anelse mer nærgående enn skikk og bruk tilsier. 3. Du, lettkledde lystiga fru, kommer skliende bort til dem, smørblid og blir med, og er akkurat så mye tettere på at det blir påfallende. Da er lufta så ladet at øynene dine kanskje er nok til at den deilige damen forstår budskapet. Hvis ikke har du en hånd og en kysseglad munn å hjelpe henne med. Enten på henne eller på mannen din, rekkefølgen sier regien ikkeno om. Hvorfor på denne måten? Hun slipper å engste seg for at hun sårer deg. Viktigst: Fysisk aktivititet. Varme. Trå over intimitetesgrensen. Vi er dyr. Også.
Gjest Pumps Skrevet 20. mai 2003 #13 Skrevet 20. mai 2003 [Viktigst: Fysisk aktivititet. Varme. Trå over intimitetesgrensen. Vi er dyr. Også.
Sandman Skrevet 20. mai 2003 #14 Skrevet 20. mai 2003 Her har vi visst trådt over intimitetsgrensen...det var svært mange "gjester" i denne tråden...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. mai 2003 #15 Skrevet 20. mai 2003 Jeg bemerket meg akkurat det samme, Sandman :D Vi får arrangere sånn KG-trekant seminar.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #16 Skrevet 23. mai 2003 Behøver det å skje på samme tid som det blir spurt om da? Rødvin en sen sommernatt løser opp hemninger hos de fleste og intim prat kan følge naturlig med. Er vel bare å lede samtalen inn på temaet trekantsex og se hvor det fører hen. Om det er noe hun kunne tenkt seg. Tror ikke det er vits i å planlegge for mye. Å sirkle over denne kvinnelige vennen som to sultne hauker hjelper kanskje ikke på hennes oppfanging av deres "vibber" i positiv retning. Men nysgjerrig og lekende i samtale - det tror jeg på
Gjest Alive Skrevet 23. mai 2003 #17 Skrevet 23. mai 2003 Oi oi oi....i dag føler jeg meg skikkelig gæærn!!!! Enig med pumps.....jeg og vil!!!! #lukker kontordøra, øynene, og lar all fornuft fly# Greit med fantasi innimellom!!!
kristine 80 Skrevet 23. mai 2003 #18 Skrevet 23. mai 2003 Dette vet du lite om, tror jeg... noen fantasier egner seg utmerket godt for realisering.... trekanter med riktig valgt tredjeperson er en av de! Har man et normalt godt parforhold, og har det som trengs i senga... så trenger man ikke en til. Så vet du det. Syns ikke slikt har noe og gjøre i et parforhold... og jeg elsker samboeren min. Kan ikke tenke meg noen andre... i hans sted.. hvis du skjønner hva jeg mener. Det må da være lov å ha egne meninger her!! :fy:
Zita Skrevet 23. mai 2003 #19 Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor skal du diktere andres fantasier i tillegg da, kristine 80?
Gjest tilskuer og deltaker Skrevet 24. mai 2003 #20 Skrevet 24. mai 2003 Det som gjør denne tråden - heter det tråden? -interessant for meg er det en eller annen skrev om å være utro sammen! (sier dama som har mannen på vei til en ukes jobbtur med de farer det kanskje innebærer) Det var snakk om godt langvarig parforhold og ønsket om å bevare det - og som en i tråden sa: dermed har vi lyst til å begi oss ut i det forbudte, sammen. (ja, vi tåler det. dropp den diskusjonen, vi har gjort mye rart). Klar over at erklærte lesber og bifile synes jeg gjør det lettvint, men det er ikke allverdens grensesprengende som gjenstår etter 12 år i ektesenga mi - og en kvinne som løfter hoftene og beveger seg mot min merkelige og nydelige mann, og med meg som kjempekåt tilskuer og kanskje deltager, det er akkurat det som er tenkelig, og mulig og ja, altså derfor bra! Har aldri tenkt det før jeg skriver det, men jeg er grunnleggende nysgjerrig på min mann, en skrue jeg aldri blir klok på, og jeg tør se han bruke kukken sin på en annen. (tøff nå, rødvinsdranker) Enig i overskriften baki her: hvordan invitere? tydelig tro på sommernatta her! Flere gode forslag? Så er det vel en annen sak at mitt eksemplar av hankjønn synes at to menn og meg er så lite delikat at det er "100% uaktuelt".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå