Gjest Nursy Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har ei venninne som jeg mest har kontakt med på mail. Hun spurte hvordan jeg hadde det, og jeg forklarte at jeg hadde en litt trasig tid pga familieforhold og krangling med kjæresten. Fikk svar at hun mente jeg burde blåse i familien min og de som gjør det vanskelig, og bare tenke på meg selv. Kjæresten min burde jeg flytte fra mente hun. Hun la ut i lange baner om dette. Disse tankene passer ikke for meg. Jeg kaster ikke mennesker ut av livet mitt om ting er vanskelig, forholdet vil jeg prøve å reparere. Jeg tenkte en stund over hva jeg skulle svare for jeg skrev at det ikke passet for meg, og at jeg er den jeg er. Jeg ønsker ikke å endre meg. Det var kanskje et sterkt ordvalg, men jeg ventet ikke en så skarp reaksjon. Hun ble sint, og påsto at hun hadde gitt meg råd, for det hadde jeg jo bedt om (NEI!). Det jeg lurer på er: Skal jeg lyve og si at alt er bra uansett for å slippe å bli dyttet full av andre menneskers meninger om mitt liv? Eller skal jeg ta i mot, jatte med, for å så gjøre det jeg vil. Når jeg prater med vennner lytter jeg til det de sier, og kommer ikke med råd uten å ha blitt bedt om det. Uansett, fra nå av blir det "Allt bra! Hva med deg?....." Endret 13. mai 2008 av Nursy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå